Formularz zgłoszeniowy

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
POBIERZ FORMULARZ
 

Szkolenia

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

CELE SZKOLENIA
Omówienie roli logistyki w doskonaleniu obsługi klienta
Poznanie strategii logistycznej obsługi klienta
Przedstawienie znaczenia koncepcji logistycznej obsługi klienta w realizacji zadań sprzedaży i kontroli kosztów dostaw
Poznanie elementów koncepcji związanych z funkcjonowaniem systemu informacji logistycznej i nowoczesnych informacyjnych organizacji sieciowych

PROGRAM SZKOLENIA
1. KONCEPCJA LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
  • koncepcja logistycznej obsługi klienta i jej związek z różnymi sferami przedsiębiorstwa (realizacja zamówień, sprzedaży i dostaw, realizacja zadań produkcji)
  • działania zaopatrzeniowe
2. STRATEGIE LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
3. SYSTEMY INFORMACJI O KLIENCIE – CRM
4. PROCES LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
5. KOSZTY LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
  • identyfikacja kosztów
  • szacowanie kosztów
  • relacja poziomu obsługi, sprzedaży oraz kosztów logistycznej obsługi klienta
  • koszty reklamacji
6. POMIAR EFEKTÓW LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
7. LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA W KONTEKŚCIE ŁAŃCUCHA LOGISTYCZNEGO
 

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA

 

Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]