CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
CELE SZKOLENIA
Omówienie roli logistyki w doskonaleniu obsługi klienta
Poznanie strategii logistycznej obsługi klienta
Przedstawienie znaczenia koncepcji logistycznej obsługi klienta w realizacji zadań sprzedaży i kontroli kosztów dostaw
Poznanie elementów koncepcji związanych z funkcjonowaniem systemu informacji logistycznej i nowoczesnych informacyjnych organizacji sieciowych
PROGRAM SZKOLENIA
1. KONCEPCJA LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
- koncepcja logistycznej obsługi klienta i jej związek z różnymi sferami przedsiębiorstwa (realizacja zamówień, sprzedaży i dostaw, realizacja zadań produkcji)
- działania zaopatrzeniowe
2. STRATEGIE LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
3. SYSTEMY INFORMACJI O KLIENCIE – CRM
4. PROCES LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
5. KOSZTY LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
- identyfikacja kosztów
- szacowanie kosztów
- relacja poziomu obsługi, sprzedaży oraz kosztów logistycznej obsługi klienta
- koszty reklamacji
6. POMIAR EFEKTÓW LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
7. LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA W KONTEKŚCIE ŁAŃCUCHA LOGISTYCZNEGO
TERMINY
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
KOSZTORYS SZKOLENIA
Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta