Zapisz się na szkolenie
Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?Szkolenia
Skontaktuj się z nami
Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.
szkolenia@sgpgroup.euBądź na bieżąco!
Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?
Szkolenie " ROLA DZIAŁU ZAKUPÓW W UJĘCIU STRATEGICZNYM PRZEDSIĘBIORSTWA" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.
Celem szkolenia jest rozpoznanie kosztów procesów logistycznych oraz określenie czynników wpływających na poziom poszczególnych kosztów i ich powstawanie oraz analiza, ocena i optymalizacja kosztów.
Omówienie roli logistyki w doskonaleniu obsługi klienta Poznanie strategii logistycznej obsługi klienta Przedstawienie znaczenia koncepcji logistycznej obsługi klienta w realizacji zadań sprzedaży
Zapoznanie uczestników z koncepcją zarządzania łańcuchem dostaw, z nowoczesnymi koncepcjami wspomagającymi jej realizację, ze skutecznymi metodami i narzędziami wykorzystywanymi
warsztaty dla osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy łańcucha dostaw tj. zarządzanie zespołami w obszarze logistyki, zakupy i zaopatrzenie, zapasy, zarządzanie przepływem materiałów