
Szkolenia on-line w SGP-Training&Consulting
Różnica między szkoleniem stacjonarnym i zdalnym wynika ze sposobu kontaktu Uczestników z trenerem. W formie zdalnej prowadzone jest niemal każde szkolenie spośród oferowanych przez nas na stronie internetowej. Na szkoleniu Uczestnik może swobodnie uczestniczyć zadając pytania za pośrednictwem mikrofonu lub czatu. Trener prowadzi szkolenie aktywnie poprzez wyświetlanie i omawianie prezentacji, udostępnianie plików, prowadzenie warsztatów/ćwiczeń, odpowiadając na pytania uczestników.
Zapraszamy do udziału w najbliższych zdalnych szkoleniach otwartych:
- TWI - 11-12.02.2021 r. >> szczegóły
- 5S - 15-16.02.2021 r. >> szczegóły
- TPM+SMED - 25-26.02.2021 r. >> szczegóły
- Social media & content marketing - 25.02.2021 r. >> szczegóły
- EFFECTIVE PROBLEM SOLVING- 24-25.01.2021 r. >> szczegóły
- RODO A KORONAWIRUS - 28.01.2021 r. >>szczegóły
- WPROWADZENIE DO WYMAGAŃ ISO 19011- WARSZTATY - 31.01.2021 r. >> szczegóły
- MINITAB - 22-23.02.2021 r.>>szczegóły
Interesują Państwa inne szkolenia w formie zdalnej, zarówno w formie otwartej jak i zamkniętej?? Zapraszamy do kontaktu z nami.
Wyposażenie i oprogramowanie niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym
1. Laptop/komputer z kamerką, mikrofonem i/lub słuchawkami.
2. Łącze internetowe pozwalające na stabilne połączenie.
2. Łącze internetowe pozwalające na stabilne połączenie.
Zgłoszenie na szkolenie i sposób dołączenia do niego
Uczestnik zgłasza się poprzez przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego.
Przed szkoleniem przesyłamy wszystkie niezbędne informacje organizacyjne na maila zgłoszonego Uczestnika tj.:
• Zaproszenie w postaci linku/odnośnika do platformy, na której odbywa się szkolenie
• Krótką graficzną instrukcję,jak dołączyć do szkolenia oraz jak korzystać z platformy do wideokonferencji, na której będzie ono prowadzone.
• Harmonogram spotkania z uwzględnieniem przerw.
• Materiały szkoleniowe.
Dostęp do spotkania pojawia się ok. 15-20 minut przed rozpoczęciem szkolenia, dzięki czemu Uczestnik ma czas aby dołączyć do niego. W przypadku jakichkolwiek problemów zapewniamy wsparcie techniczne naszego działu IT.
Realizując szkolenia zamkniętę, na życzenie Klienta możliwe przeprowadzenie spotkania testowego z Uczestnikami.
Wypełnianie ankiety poszkoleniowej
Po zakończonym szkoleniu w wiadomości mailowej Uczestnik otrzyma ankietę – wystarczy ją wypełnić i odesłać
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Certyfikat wysyłany jest w wersji elektronicznej (mailowo) oraz papierowej do Uczestnika lub Firmy, która zgłaszała jego udział.
Konsultacje z trenerem po szkoleniu
Podobnie jak przy szkoleniu stacjonarnym, po szkoleniu zdalnym Uczestnik ma miesięczne wsparcie trenera w przypadku pytań dotyczących tematu szkolenia.
Jeśli interesuje Państwa konkretne szkolenie prosimy o kontakt z chęcią udzielimy szczegółowych informacji.