Zapisz się na szkolenie
Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?Skontaktuj się z nami
Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.
szkolenia@sgpgroup.euBądź na bieżąco!
Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?
Tytuł szkolenia | Data | Miasto |
---|---|---|
![]() Celem niniejszego szkolenia jest zapoznanie ze zorientowanymi procesowo metodami skutecznego stosowania procedur wzorcowania i zapewnienia jakości dostaw. |
- | Online |
![]() Warsztat ma dać narzędzia przełożonym do skutecznego zarządzania, delegowania, motywowania i oceniania pracy swoich podwładnych. |
- | on-line |
![]() Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z aspektami prawnymi, wymaganiami i obowiązkami jakie wynikają z dyrektywy RoHS i rozporządzenia REACH. |
- | Online |
![]() Szkolenie ma na celu usprawnienie procesu zarządzania reklamacjami, ulepszenie procesu związanego z rozpatrywaniem reklamacji oraz poprawną identyfikację podstawowych przyczyn ich wystąpienia. |
- | Online |
![]() Zdobycie podstawowej wiedzy technicznej z zakresu przetwórstwa wyrobów płaskich ze stali węglowych pozwalającej w realny sposób sterować kosztami i efektywnością realizowanych procesów... |
- | Online |
![]()
|
- | Online |
![]() Podczas szkolenia uczestnik dowie się kim jest sygnalista w myśl obowiązujących przepisów prawa, jaki jest zakres ochrony SYGNALISTY. |
- | on-line |
- | on-line | |
![]() Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie content marketingu i social media. |
- | on-line |
![]() Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób stosować techniki Root Cause Analysis w swoim środowisku zawodowym. |
- | Online |
![]() Aspekty przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. Sposoby rozpoznawania i klasyfikowania zachowań i postaw, sposoby przeciwdziałania na gruncie prawnym, zarządczym, psychologicznym i... |
- | on-line |
![]() PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI I DYSKRYMINACJI W MIEJSCU PRACY |
- | on-line |
![]() Asystent/ka, sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie każdej instytucji. |
- | Wrocław |
- | on-line | |
![]() Asystent/ka / sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie każdej instytucji. |
- | Wrocław |
- | online | |
![]() Celem szkolenia jest zrozumienie wymagań PPAP oraz ich powiązań z IATF 16949:2016, nabycie umiejętności stosowania zasad PPAP w swoim obszarze oraz zapoznanie się z najczęściej... |
- | Online |
![]() Uczestnicy nauczą się systematycznie stosować Plany Kontroli w swoim obszarze. |
- | Online |
![]() Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie planowania zasobów produkcji: analizy procesów produkcyjnych dla potrzeb planowania i obciążania zasobów. |
- | Online |
![]() Celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy pracowników z zakresu poprawności językowej w mowie i piśmie. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z zasadami tworzenia, redagowania dokumentacji. |
- | on-line |
![]() Celem szkolenia jest poznanie podstawowych zasad obsługi i zarządzania bazą IMDS oraz zrozumienie, jak prawidłowo zarządzać łańcuchem MDS? (dostawca ? organizacja ? Klient). |
- | Online |
![]() Celem warsztatu jest przekazanie szkolonym usystematyzowanej wiedzy z zakresu psychologii motywowania i delegowania zadań podwładnym oraz wdrożenie coachingu jako stylu pracy. |
- | on-line |
![]() Celem warsztatu jest przekazanie szkolonym usystematyzowanej wiedzy z zakresu psychologii motywowania i delegowania zadań podwładnym oraz wdrożenie coachingu jako stylu pracy. |
- | on-line |
![]() Uczestnik zrozumie zasady funkcjonowania systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami ISO 9001:2015. Będzie potrafił prawidłowo interpretować punkty normy ISO 9001:2015. |
- | Online |
![]() Podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Koncernu VW Zapoznanie się z najważniejszymi wymaganiami klienta we poszczególnych obszarach zapewnienia jakości |
- | Online |
![]() Przedmiotem szkolenia jest program metodologii rozwiązywania problemu metodą 8D przy zastosowaniu narzędzi takich jak: 5WHY, Diagram przyczynowo-skutkowy ISHIKAWA, Burza Mózgów, Diagram Pareto. |
- | Online |
![]() CQI 15 Ocena systemu i procesu spawania/ zgrzewania CQI 17 Ocena systemu procesu specjalnego lutowania CQI 23 Ocena systemu formowania - wymagania wg AIAG |
- | Online |
![]() Zdobycie podstawowej wiedzy nt. zarządzania CQI w świetle wymagań IATF 16949 Przekazanie informacji na temat rodziny standardu AIAG dla poszczególnych procesów |
- | Online |
![]() Celem szkolenia jest uzyskanie informacji odnośnie CQI- 23 oraz zrozumienie powiązań CQI- 23 z normą IATF 16949:2016 w odniesieniu do zasad audytowania . |
- | Online |
![]() CQI 17 Special Process: Soldering System Assessment dedykowany branży motoryzacyjnej jako narzędzie doskonalenia organizacji w obszarze procesów lutowania. |
- | Online |
![]() Uczestnicy będą: właściwie interpretować wymagania normy ISO 9001:2015, znać proces audytowania zgodnie z wytycznymi ISO 19011, rozumieć podejście procesowe |
- | Online |
![]() Celem szkolenia jest zrozumienie wymagań APQP oraz ich powiązań z IATF 16949:2016, nabycie umiejętności stosowania zasad APQP w swoim obszarze oraz zapoznanie się z najczęściej... |
- | Online |
![]() Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z powiązaniami APQP, PPAP z IATF16949:2016 ze szczególnym zwróceniem uwagi na nowe wymagania. |
- | Online |
![]() SZKOLENIE: Przepisy regulujące klasyfikację towarową , pochodzenie towaru, Rodzaje stawek celnych i zasady ich stosowania na podstawie dokumentów potwierdzających pochodzenie i status celny... |
- | Online |
![]() Pogłębienie wiedzy z zakresu: - Jak zarządzać specyficznymi wymaganiami klienta - Jak tworzyć matryce CSR, diagram przebiegu procesu, diagram żółwia - Jakie kwalifikacje powinien... |
- | Online |
![]() Celem szkolenia jest kompleksowe przedstawienie i omówienie zasad prowadzenia obrotu towarowego z zagranicą w oparciu o obowiązujące przepisy. |
- | Online |