Szkolenie Skuteczna sprzedaż przez LINKEDIN - szkolenie on-line
szkolenie zamknięte
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing.
Szkolenie: Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.
Krótki opis szkolenia
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.
Dla kogo
Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B
Korzyści:
- Skrócenie procesu sprzedaży
- Wzrost efektywności działań sprzedażowych
- Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
- Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem
Metody szkolenia
Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn, burzy mózgów, mini konsultacji. Szkolenie jest podzielone na dwie części – dwa główne moduły, po 3h każdy.
Program szkolenia
MODUŁ 1
Trzy filary skutecznej sprzedaży
- Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
- Wiedza produktowa
- Znajomość procesu sprzedaży
Szczegółowa segmentacja ze względu na oferowany produkt
- Charakterystyka mojego produktu lub usługi
- Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
- Opis korzyści dla poszczególnych segmentów
Podstawy social sellingu na LinkedIn
- Czym jest social selling
- Social selling na LinkedIn
- Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
- Techniki social sellingu
Profil, który sprzedaje
- Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
- Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle – jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
- Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca – co powinno się w nich znaleźć
- Doświadczenie – opracowanie schematów opisu historii zawodowej
- Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia – jak sprzedażowo wykorzystać te pola
MODUŁ 2
Angażujący profil na LinkedIn
- Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
- Jak mądrze budować sieć kontaktów
Pierwszy kontakt
- Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą – warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”
Skuteczna oferta sprzedażowa
- Elementy skutecznej oferty
- Klient kupuje korzyści
- Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
- Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn