Szkolenie Skuteczna sprzedaż przez LINKEDIN - szkolenie on-line

szkolenie zamknięte

Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing.

Szkolenie: Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.

Krótki opis szkolenia
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.

Dla kogo
Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B

Korzyści:

  • Skrócenie procesu sprzedaży
  • Wzrost efektywności działań sprzedażowych
  • Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
  • Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem


Metody szkolenia

Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn, burzy mózgów, mini konsultacji.  Szkolenie jest podzielone na dwie części – dwa główne moduły, po 3h każdy.

Program szkolenia

MODUŁ 1

Trzy filary skutecznej sprzedaży

  • Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
  • Wiedza produktowa
  • Znajomość procesu sprzedaży


Szczegółowa segmentacja ze względu na oferowany produkt

  • Charakterystyka mojego produktu lub usługi
  • Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych 
  • Opis korzyści dla poszczególnych segmentów


Podstawy social sellingu na LinkedIn

  • Czym jest social selling
  • Social selling na LinkedIn
  • Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
  • Techniki social sellingu


Profil, który sprzedaje

  • Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
  • Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle – jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
  • Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca – co powinno się w nich znaleźć
  • Doświadczenie – opracowanie schematów opisu historii zawodowej
  • Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia – jak sprzedażowo wykorzystać te pola  


MODUŁ 2

Angażujący profil na LinkedIn

  • Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
  • Jak mądrze budować sieć kontaktów


Pierwszy kontakt

  • Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą – warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”


Skuteczna oferta sprzedażowa

  • Elementy skutecznej oferty
  • Klient kupuje korzyści
  • Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
  • Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn


Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?