Szkolenie Profesjonalna Obsługa Sekretariatu- Warsztat Dla Sekretarek i Asystentów
szkolenie otwarte/zamknięte
Asystent/ka, sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie każdej instytucji.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
Asystent/ka / sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie każdej instytucji. Idealna/y asystent/ka to osoba, która realizując wszystkie niezbędne działania, nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Jej postawa, samoświadomość i efektywność buduje wizerunek zarówno własny jak i przełożonego oraz instytucji.
CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest utrwalenie oraz pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę uczestników szkolenia efektywniejszą, łatwiejszą i sprawiającą im satysfakcję zawodową.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- Kreowanie prawidłowego wizerunku zawodowego
- Budowanie właściwych relacji z pracownikami, klientami i przełożonymi
- Umiejętność asertywnego przedstawiania swoich poglądów, siebie oraz firmy
- Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie
- Poprawa skuteczności radzenia sobie z ze stresem w pracy
- Poznanie praktycznych zasad savoir - vivre w relacjach biznesowych
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
1. Zarządzanie sekretariatem.
- Sekretariat i jego znaczenie w organizacji.
- Funkcje i zadania.
- Kluczowe kompetencje sekretarki – asystentki.
2. Autoprezentacja.
- Budowanie pozytywnego wizerunku.
- Rola pierwszego wrażenia.
- Efekt świeżości kluczowy w końcowej fazie kontaktów interpersonalnych.
- Techniki autoprezentacji.
3. Komunikacja.
- Komunikacja jako narzędzie.
- Słuchanie i zadawanie pytań.
- Fakty i opinie.
- Precyzja komunikatów.
- Problemy w obszarze komunikacji.
- Zasady efektywnej komunikacji.
- Zasady udzielania informacji zwrotnych.
4. Obsługa klienta.
- Motywy, którymi kierują się interesariusze.
- Metaprogramy klientów.
- Trudne sytuacje w obsłudze.
5. Asertywność.
- Asertywne postawy i zachowania.
- Asertywność w pracy.
- Wybrane techniki asertywności.
6. Zarządzanie sobą w czasie.
- Motywacja i nawyki.
- Organizacja i efektywne wykorzystanie czasu.
- Wyznaczanie celów i priorytetów.
- Planowanie pracy.
- Złodzieje czasu.
7. Budowanie odporności na stres.
- Stres w pracy.
- Profilaktyka i techniki redukcji stresu.
- Uważność i rozumienie emocji.
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Masz pytania?
Szkolenia powiązane