Szkolenie Profesjonalna Obsługa Sekretariatu- Warsztat Dla Sekretarek i Asystentów

szkolenie otwarte/zamknięte

Asystent/ka, sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie każdej instytucji.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
Asystent/ka / sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie każdej instytucji. Idealna/y asystent/ka to osoba, która realizując wszystkie niezbędne działania, nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Jej postawa, samoświadomość i efektywność buduje wizerunek zarówno własny jak i przełożonego oraz instytucji.

CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest utrwalenie oraz pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę uczestników szkolenia efektywniejszą, łatwiejszą i sprawiającą im satysfakcję zawodową.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Kreowanie prawidłowego wizerunku zawodowego
  • Budowanie właściwych relacji z pracownikami, klientami i przełożonymi
  • Umiejętność asertywnego przedstawiania swoich poglądów, siebie oraz firmy
  • Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie
  • Poprawa skuteczności radzenia sobie z ze stresem w pracy
  • Poznanie praktycznych zasad savoir - vivre w relacjach biznesowych

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

1.    Zarządzanie sekretariatem.

  • Sekretariat i jego znaczenie w organizacji.
  • Funkcje i zadania.
  • Kluczowe kompetencje sekretarki – asystentki.


2.    Autoprezentacja.

  • Budowanie pozytywnego wizerunku.
  • Rola pierwszego wrażenia.
  • Efekt świeżości kluczowy w końcowej fazie kontaktów interpersonalnych.
  • Techniki autoprezentacji.


3.    Komunikacja.

  • Komunikacja jako narzędzie.
  • Słuchanie i zadawanie pytań.
  • Fakty i opinie.
  • Precyzja komunikatów.
  • Problemy w obszarze komunikacji.
  • Zasady efektywnej komunikacji.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnych.


4.    Obsługa klienta.

  • Motywy, którymi kierują się interesariusze.
  • Metaprogramy klientów.
  • Trudne sytuacje w obsłudze.


5.    Asertywność.

  • Asertywne postawy i zachowania.
  • Asertywność w pracy.
  • Wybrane techniki asertywności.


6.    Zarządzanie sobą w czasie.

  • Motywacja i nawyki.
  • Organizacja i efektywne wykorzystanie czasu.
  • Wyznaczanie celów i priorytetów.
  • Planowanie pracy.
  • Złodzieje czasu.


7.    Budowanie odporności na stres.

  • Stres w pracy.
  • Profilaktyka i techniki redukcji stresu.
  • Uważność i rozumienie emocji.


Wybierz termin szkolenia

cena 1490,- netto/os *

* Powyżej 2 osób cena za osobę wynosi 1390,- netto/os


Ilość osób
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO

  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Masz pytania?

Szkolenia powiązane