Zapisz się na szkolenie
Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?Szkolenia
Skontaktuj się z nami
Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.
szkolenia@sgpgroup.euBądź na bieżąco!
Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?
Dodatkowe wymagania jakości (QMT) dla procesu produkcji i zarządzania jakością
• Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) a wymagania normy IATF 16949:2016
• Podejście procesowe a wymagania CSR
• Analiza kluczowych procedur
• Specyficzne wymagania BMW a IATF 16949:2016
• QMT Requirements
• Wymagania VDA jako kluczowe wymagania BMW
• Proces produkcji i zwolnienie procesu produkcji
• Identyfikowalność
• Rework
• FMEA
• Audyty/rekwalifikacja
• Portal BMW – RMT itd
• Zarządzanie poddostawcami / wymagania dotyczące rozwoju
• Omówienie poszczególnych procedur i formularzy
Część warsztatowa:
1. Znajomość Portalu:
2. PPA Zatwierdzenie procesu produkcji:
a. Zajęcia warsztatowe – Planowanie PPA
b. Przygotowanie dokumentacji
c. Praca w portalu
3. Audit procesu (wg VDA 6.3):
4. Zajęcia warsztatowe – analiza przypadku.
Dyskusja i pytania. Podsumowanie szkolenia
Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia "Specyficzne wymagania Klienta - CSR-BMW ":
17 - 18 listopada
|
Wrocław
|
ZAPISZ SIĘ |
Szkolenie "Specyficzne wymagania Klienta - CSR-BMW " może zostać zrealizowane w formie otwartej. Terminy i miejsca szkoleń otwartych znajdziesz w zakładce "Terminy".
KOSZT SZKOLENIA STACJONARNEGOSzkolenie "Specyficzne wymagania Klienta - CSR-BMW " może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.
Celem szkolenia jest uzyskanie zrozumienia w obszarze specyficznych wymagań klienta Volvo w odniesieniu do wymagań normy IATF 16949:2016 oraz zdobycie umiejętności w zarządzaniu CSRami.
Podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Koncernu VW Zapoznanie się z najważniejszymi wymaganiami klienta we poszczególnych obszarach zapewnienia jakości
Celem szkolenia jest podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Ford oraz zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od kwotacji do rekwalifikacji).
Celem szkolenia jest podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Jaguar oraz zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od od Stage 1 do rekwalifikacji).