• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Budowanie marki firmy- strategia rozwoju

szkolenie zamknięte

Uczestnik szkolenia  dowie się dlaczego tak istotne jest dbanie o wizerunek firmy i rozwój marki.

Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

PROGRAM SZKOLENIA : Budowanie marki firmy- strategia rozwoju


Czym jest marka i jak działa:

  • Tożsamość i wizerunek marki (trzy typy wizerunku marki).
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Znaczenie i rola marki w realizowaniu przez firmę strategii biznesowej.
  • Koncepcja funkcjonowania marki i jej znaczenie dla efektywnej sprzedaży.
  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.

Dlaczego dbanie o wizerunek jest istotne? – moderowana burza mózgów.

Spójny system identyfikacji wizualnej jako podstawa do skutecznego zarządzania marką:

Pozycjonowanie marki.

  • Czym jest pozycjonowanie i jakie może przynieść konsekwencje?
  • Koncepcja Jack Trout`a i co z niej wynika.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.

Cykl życia marki.

  • Procesy jakim podlega marka.
  • Narzędzia możliwe do wykorzystania w poszczególnych cyklach życia.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.

Rebranding.

  • Czym jest i kiedy może dać marce „drugie życie”, a kiedy się z nim wstrzymać – dobre i złe przykłady z branży Klienta.
  • Omówienie procesu rebrandingu z możliwymi scenariuszami rozwoju marki.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..


Dobre i złe praktyki w budowaniu marki (przykłady z branży Klienta).

PROPONOWANE ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..
  • Ćwiczenia na przykładach z branży Klienta.


Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane