Szkolenie Promocja i marketing w dobie Social Media

szkolenie zamknięte

Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy o najnowszych trendach we współczesnym marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

CELE SZKOLENIA

 Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.


PROGRAM SZKOLENIA : Promocja i marketing w dobie Social Media *

Social media – czym są dla współczesnych ludzi i jakie mają znaczenie dla marketingu

Historia i typologia mediów społecznościowych.

Psychologiczne uwarunkowania marketingu w nowych mediach, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych

Marketing społecznościowy w praktyce

Ukryte przekazy marketingowe na facebooku, twitterze, instagramie, blogach, portalach i serwisach informacyjnych

Marketing i pr w serwisach społecznościowych

Planowanie i przygotowanie kampanii marketingowej w sieci

Po co chcę się promować w sieci – określenie celów i dobranie do nich środków

Grupa docelowa, czyli do kogo chcę dotrzeć

Jaki wizerunek chcę zbudować – określenie oczekiwań

Jakimi sposobami chcę osiągnąć zakładany cel wizerunkowy? Wybór narzędzi marketingowych

Realizacja zaplanowanych działań

Mierzenie efektów działań marketingowych w social media

Informacje zwrotne, czyli co robić z wynikami pomiarów


*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA




Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane