Szkolenie Promocja i marketing w dobie Social Media
szkolenie zamknięte
Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy o najnowszych trendach we współczesnym marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
CELE SZKOLENIA
Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.
PROGRAM SZKOLENIA : Promocja i marketing w dobie Social Media *
• Social media – czym są dla współczesnych ludzi i jakie mają znaczenie dla marketingu
• Historia i typologia mediów społecznościowych.
• Psychologiczne uwarunkowania marketingu w nowych mediach, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych
• Marketing społecznościowy w praktyce
• Ukryte przekazy marketingowe na facebooku, twitterze, instagramie, blogach, portalach i serwisach informacyjnych
• Marketing i pr w serwisach społecznościowych
• Planowanie i przygotowanie kampanii marketingowej w sieci
• Po co chcę się promować w sieci – określenie celów i dobranie do nich środków
• Grupa docelowa, czyli do kogo chcę dotrzeć
• Jaki wizerunek chcę zbudować – określenie oczekiwań
• Jakimi sposobami chcę osiągnąć zakładany cel wizerunkowy? Wybór narzędzi marketingowych
• Realizacja zaplanowanych działań
• Mierzenie efektów działań marketingowych w social media
• Informacje zwrotne, czyli co robić z wynikami pomiarów
*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA