• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie CQI- 14 Zarządzanie reklamacjami i zwrotami z rynku- wymagania wg AIAG

szkolenie otwarte/zamknięte

Standard CQI-14 Automotive Warranty Management służy jako narzędzie zarządzania, które pozwala organizacji na przeprowadzenie samooceny w procesie zarządzania gwarancją motoryzacyjną.

OPIS SZKOLENIA:
 
Wytyczne CQI-14 zostały opracowane przez AIAG w celu zwiększenia zadowolenia klienta, a tym samym użytkownika końcowego, jednocześnie stale ulepszając "program zarządzania gwarancjami" w całym łańcuchu producentów i dostawców.

Ocena obejmuje pytania dotyczące relacji i działań organizacji zarówno z producentem OEM, jak i jego partnerami w łańcuchu dostaw.

W branży automotive klienci coraz większą uwagę zwracają na obszar gwarancji, gdyż generuje on bardzo duże wymierne szkody w postaci zwrotów jak i utratę reputacji.
 
Z tego powodu ważne jest odpowiednie przygotowanie zespołu, który będzie zarządzał tym obszarem w przedsiębiorstwie.
 

Program szkolenia: CQI- 14 Zarządzanie reklamacjami i zwrotami z rynku- wymagania wg AIAG

1. Norma CQI-14 w świetle specyficznych wymagań klienta oraz IATF16949:2016
a. Analiza wymagań auditowych wg normy 19011:2018
2. Omówienie grupy norm CQI ze szczególnym uwzględnieniem CQI-14 
3. Główne zagadnienia CQI-14:
a. Manual section
b. Pre-Assessment
c. Assessment
d. Raportowanie
4. Odpowiedzialności dostawcy i klienta od P1-P14
 
Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin szkoleniowych, 1 h = 45 minut) 



Wybierz termin szkolenia

cena 2 000,00 zł netto/os

Ilość osób
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO

  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Masz pytania?