• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018

szkolenie zamknięte

Wykorzystaj dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klientów.

Uczestnicząc w szkoleniu:

Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
  • Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
  • Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
  • Doskonalenie procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
  • Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
  • Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
  • Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
  • Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
  • Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta.

Celem szkolenia jest:

Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
 
Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do:

  • wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się monitorowaniem pomiarem zadowolenia klienta.
  • uczestników zespołów zajmujących się lub mających wpływ na zadowolenia klienta oraz jego monitorowanie i pomiar.
  • osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949.
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych.

PROGRAM SZKOLENIA: Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018

  1. Wprowadzenie
  2. Kluczowe elementy dotyczące zadowolenia klienta
  3. Zadowolenie klienta w wymaganiach ISO 9001
  4. Terminy i definicje
  5. Zasady przewodnie
  6. Struktura ramowa monitorowania i pomiarów zadowolenia klienta
  7. Planowanie, projektowanie i rozwój
  8. Działania operacyjne
  9. Analiza danych dotyczących zadowolenia klienta
  10. Komunikowanie informacji o zadowoleniu klienta
  11. Monitorowanie zadowolenia klienta
  12. Utrzymanie i doskonalenie
  13. Podsumowanie


Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?