Szkolenie Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018
szkolenie zamknięte
Wykorzystaj dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klientów.
Uczestnicząc w szkoleniu:
Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
- Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
- Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
- Doskonalenie procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
- Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
- Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
- Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
- Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
- Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
- Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta.
Celem szkolenia jest:
Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
- wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
- osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
- osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
- osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się monitorowaniem pomiarem zadowolenia klienta.
- uczestników zespołów zajmujących się lub mających wpływ na zadowolenia klienta oraz jego monitorowanie i pomiar.
- osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949.
- osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych.
PROGRAM SZKOLENIA: Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018
- Wprowadzenie
- Kluczowe elementy dotyczące zadowolenia klienta
- Zadowolenie klienta w wymaganiach ISO 9001
- Terminy i definicje
- Zasady przewodnie
- Struktura ramowa monitorowania i pomiarów zadowolenia klienta
- Planowanie, projektowanie i rozwój
- Działania operacyjne
- Analiza danych dotyczących zadowolenia klienta
- Komunikowanie informacji o zadowoleniu klienta
- Monitorowanie zadowolenia klienta
- Utrzymanie i doskonalenie
- Podsumowanie