• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Logistyczna obsługa klienta

szkolenie zamknięte

Celem szkolenia jest przedstawienie m.in. roli logistyki w doskonaleniu obsługi klienta, strategii logistycznej obsługi klienta, znaczenia koncepcji logistycznej obsługi klienta w realizacji zadań sprzedaży i kontroli kosztów dostaw.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

CELE SZKOLENIA

  • Omówienie roli logistyki w doskonaleniu obsługi klienta
  • Poznanie strategii logistycznej obsługi klienta
  • Przedstawienie znaczenia koncepcji logistycznej obsługi klienta w realizacji zadań sprzedaży i kontroli kosztów dostaw
  • Poznanie elementów koncepcji związanych z funkcjonowaniem systemu informacji logistycznej i nowoczesnych informacyjnych organizacji sieciowych

PROGRAM SZKOLENIA: Logistyczna obsługa klienta

1. KONCEPCJA LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
  • koncepcja logistycznej obsługi klienta i jej związek z różnymi sferami przedsiębiorstwa (realizacja zamówień, sprzedaży i dostaw, realizacja zadań produkcji)
  • działania zaopatrzeniowe
2. STRATEGIE LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
3. SYSTEMY INFORMACJI O KLIENCIE – CRM
4. PROCES LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
5. KOSZTY LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
  • identyfikacja kosztów
  • szacowanie kosztów
  • relacja poziomu obsługi, sprzedaży oraz kosztów logistycznej obsługi klienta
  • koszty reklamacji
6. POMIAR EFEKTÓW LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
7. LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA W KONTEKŚCIE ŁAŃCUCHA LOGISTYCZNEGO
 


Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane