• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Nowoczesne formy marketingu

szkolenie zamknięte

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność.

CEL SZKOLENIA:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

FORMA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ:

  • wykład – konsultacje
  • warsztaty
  • case studies


PROGRAM SZKOLENIA: Nowoczesne formy marketingu


Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka

  • Kto go używa?
  • „Co” się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji/ urzędów/ Brandów (miasto, region) jest stosowany?

Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim

  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia

  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  • Narzędzia pobudzające kreatywność

Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

  • Marketing personalny (buddy marketing)
  • Social media
  • Eventy i inne

Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:

  • Social media i ich rola w promocji firmy
  • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

  • Facebook
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy
  • Linkedin
  • Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  • Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

Blogi i mikro blogi:

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting

Vlogi oraz You Tube:

  • Case studies
  • Marketing na You Tube
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta

Skuteczna strategia marketingowe w social media

  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Mierzenie efektywności działań w social media

Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii

  • Buffer, Hootsuite, TweeterDeck – jak wybrać najlepsze dla nas.

Narzędzia nowoczesnego marketingu:

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

Nowe kanały dotarcia do odbiorcy

  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)

Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.


CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)


Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane