• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Social media & content marketing - szkolenie on-line

szkolenie zamknięte

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie content marketingu i social media.

Korzyści/Rezultaty:
•    Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
•    Poznanie zasad content marketingu i tego, jak można wykorzystać go w promocji projektów
•    Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
•    Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku urzędu w sieci

PROGRAM SZKOLENIA: Social media & content marketing*

1.    Content marketing - czym jest i jak wpisuje się w strategię social media.
•    Mity dotyczące content marketingu.
•    Paid, owned, earned media - czy czy model POEM ma znaczenie
•    Cele działań i wskaźniki pomiaru w content marketingu.
•    Narzędzia content marketingu i kanały dystrybucji treści.
•    Strategia content marketingowa.
2.    Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
•    Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy – kreatywne metody
•    Promowanie projektów w mediach społecznościowych
•    Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
3.    Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
•    Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
•    Pinterest i jego znaczenie dla budowania wizerunku
•    Tik Tok
•    You Tube
•    Instagram:
- kreatywny profil
- typy zdjęć, które powodują najwięcej kliknięć
- zasady robienia zdjęć na instagram
- hashtagi jak podstawa komunikacji na instagramie
•    Inne portale wykorzystujące zdjęcia jako zasadniczy środek komunikacji
4.    Blogi:
•    Czy i kiedy pisać bloga?
5.    Skuteczna strategia marketingowe w social media:
•    Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
•    Planowanie internetowej strategii reklamowej
•    Mierzenie efektywności działań w social media
6.    Wykorzystanie celebrytów internetowych do promocji:
•    Kim jest dziś influencer i na czym polega influencer marketing.
•    Gdzie szukać influencerów i jak ich wybierać do współpracy.
•     Jak dobierać kanały współpracy do publikacji treści.
7.    Jak budować kalendarz treści.
8.    Jak dobrze zbudować personę w komunikacji content marketingowej.
9.    Najlepsze narzędzia - gdzie szukać inspiracji i gdzie ulepszać swoje działanie.
10.    Warsztat - budujemy strategię social media marketingową.
 

*Przy realizacji szkolenia zamkniętego program może zostać zmodyfikowany w oparciu o analizę potrzeb szkoleniowych Klienta.



Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane