• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Efektywna praca home office

szkolenie zamknięte

Szkolenie skierowane jest do pracowników i kadry kierowniczej wszystkich szczebli pragnących nauczyć się skutecznie pracować zdalnie oraz zarządzać pracownikami pracującymi w tej formie.

Praca zdalna wymaga przede wszystkim kompetencji osobistych potrafi być równie efektywna a czasami nawet efektywniejsza niż praca stacjonarna. Wymaga to jednak wiedzy, umiejętności oraz samodyscypliny.
Inwestowanie w ludzi to często najbardziej efektywna metoda uzyskiwania wzrostu dochodów instytucji. Zarówno badania, jak i praktyka wskazują, że coraz częściej kompetencje zawodowe nie ograniczają się do wykształcenia i doświadczenia zawodowego, a również so umiejętności psychologicznych. W firmie nowoczesnej  posiadanie tych właśnie umiejętności zapewnia osiągnięcie sukcesu zawodowego.
Metodologia szkolenia:
  • Wykład interaktywny on-line,
  • Dyskusja moderowana,
  • Symulacje,
  • Warsztat,
  • Testy autodiagnostyczne.

PROGRAM SZKOLENIA: Efektywna praca home office

SPECYFIKA PRACY HOME OFFICE
  • Nastawienie własne do pracy home office,
  • Home office to nie czas wolny,
  • Zasady pracy zdalnej,
  • Komunikacja w home office,
  • Czas pracy pracownika zdalnego,
  • Home office a ochrona danych osobowych,
  • ORGANIZACJA MIEJSCA PRACY HOME OFFICE,
  • Specyfika miejsca pracy zdalnej,
  • Korzyści home office dla pracownika,
  • Optymalne przygotowanie miejsca pracy,
  • Nastawienie i koncentracja, czyli niekoniecznie w piżamie,
  • Przygotowanie rodziny i otoczenia,
  • Efekty a nie liczba godzin pracy,
  • Korzyści home office dla pracodawcy.
PLANOWANIE PRACY W HOME OFFICE
  • Specyfika planowania pracy home office,
  • Zarządzanie sobą w czasie pracując z domu,
  • Ważne i pline czyli zarządzanie prioryteatami w pracy,
  • Dystraktory - kontrola przerw w pracy zdalnej,
  • Ustalenie godzin pracy i oddzielenie zadań zawodowych od pozazawodowych,
  • Mobilny styl pracy. Czy większa swoboda to zawsze większa efektywność?
NARZĘDZIA UŁATWIAJĄCE ORGANIZACJĘ I WSPÓŁPRACĘ PRZY PRACY ZDALNEJ
  • Narzędzia sprawnej zdalnej pracę zespołowej,
  • ­ Yammer,
  • ­ Jira,
  • ­ Basecamp,
  • ­ Trello,
  • ­ Asana,
  • ­ Workplace by Facebook,
  • ­ Messenger,
  • ­ Microsoft® Teams,
  • ­ Skype,
  • ­ Slack,
  • Wybór narzędzi do pracy zdalnej dopasowanych do potrzeb, osobowości i kultury organizacji.
PRACA ZDALNA A OSOBOWOŚĆ
  • Czy każdy może pracować zdalnie? - psychologia osobowości, cechy charakteru i różnice indywidualne.
  • Psychologia osobowości: typy charakterologiczne pracowników i różnice przy pracy zdalnej
  • Cechy osobowości a skuteczność działania w home office i w zespole
  • Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
  • Komunikacja przy pracy zdalnej pracowników o różnych stylach osobowości
Opinie Uczestników szkolenia.
Co w szkoleniu podobało się Pani/Panu szczególnie??:
 
  • "Otwartość trenera na nasze potrzeby i odpowiedzi, przykłady, które niekoniecznie były bezposrednio związane z teamtem, a tylko pośrednio go dotyczyły "
  • "Forma dyskusji - nie wykład"
  • "Całokształt"
  • "Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia"



Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane