• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą

szkolenie otwarte/zamknięte

Publiczność, zawsze, powtarzam, zawsze najpierw „kupuje” prezentera, a dopiero później rozważa, czy to, co prezentuje jest warte uwagi. Dlatego tak ważne jest jak się przedstawisz, jak poprowadzisz spotkanie i jak zostaniesz odebrany i zapamiętany.

W TRAKCIE SZKOLENIA:

  • Poznasz obszary, które decydują o Twoim sukcesie w czasie autoprezentacji.
  • Dostaniesz narzędzie szybkiego przykuwania uwagi.
  • Przećwiczysz sprawdzone techniki rozpoczynania, budowania i kończenia wystąpienia tak, aby miało ono dynamiczną strukturę i utrzymało uwagę.
  • Nauczysz się konstruować główny przekaz Twojej prezentacji.
  • Poznasz metody na pobudzanie mózgów gadzich odbiorców Twoich prezentacji.
  • Otrzymasz skuteczne narzędzia radzenia sobie z tzw. trudnym odbiorcą.
  • Poznasz język wywierania wpływu oraz możliwości, jakie daje on podczas spotkań.
  • Nauczysz się dopasowywać swój przekaz do różnych typów odbiorców.
  • Przećwiczysz prowadzenie spotkań. 
  • Zobaczysz sam siebie na nagraniu.

PROGRAM SZKOLENIA: Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne

1. Przygotowanie się do prezentacji:

  • 4 obszary kluczowe do pozytywnego odbioru Twojej prezentacji.
  • Przestrzeń w trakcie prezentacji – na co szczególnie warto uważać.
  • Dylemat eksperta  - pułapka, którą koniczynie omijaj.
  • Jak konstruować slajdy, by były Twoją podporą i wskazówką dla odbiorców.

2. Autoprezentacja:

  • Trema i stres „przedprezentacyjny”.
  • Jak mówić, żeby nie przegadać.
  • Sposoby radzenia sobie z tremą.
  • Praca z głosem czyli szlifujemy dykcję.
  • GI60S – szybkie przykuwanie uwagi.

3. WSTĘP PREZENTACJI - Jak zaciekawić odbiorców od pierwszych sekund prezentacji? 

  • Inspirujące początki – konkretne wzorce do natychmiastowego wdrożenia.
  • Główny przekaz czyli konstruujemy myśl przewodnią Twojej prezentacji.

4. ROZWINIĘCIE PREZENTACJI:

  • Jak budować dynamiczną strukturę prezentacji? 
  • Czym są znaczniki zmiany i dlaczego odgrywają kluczową rolę w budowaniu napięcia i ciekawości u odbiorców prezentacji?
  • Atrakcyjne prezentowanie danych, badań i wykresów.
  • Rola różnych środków wyrazu i ich wpływ na emocje słuchaczy.
  • Jakie pytania zadawać, by angażować odbiorców?
  • Anegdoty i ich praktyczne zastosowanie.
  • Jak konstruować porównania i umiejętnie wplatać je w treść?
  • Jak sprzedażowo obudowywać swój przekaz, by permanentnie działać na emocje słuchaczy?
  • Case study – twoja tajna broń podczas prezentacji.
  • Storytelling w prezentacjach, czyli opowiadamy historię, które wciągają naszych odbiorców w nasz przekaz.

5. ZAKOŃCZENIE PREZENTACJI:

  • Złota 3 czyli 3 różne sposoby efektywnego kończenia prezentacji.
  • Wezwanie do działania? – Zawsze, ponieważ po Twojej prezentacji, odbiorcy chcą wiedzieć, co mają zrobić z tym, co właśnie usłyszeli.

6. Wywieranie wpływu:

  • Jak budować przekaz, który będzie oddziaływał na wszystkich Twoich odbiorców – pracujemy VAKOGiem.
  • 4 energie komunikacyjne – dotrzyj do każdego.
  • Słowa wspierające Twój przekaz i słowa, które go sabotują.

7. Trudne pytania – sposoby reakcji:

  • Wzorce odpowiedzi na trudne pytania.
  • Trening umiejętności.

8. Jak powyższą wiedzę zastosować podczas spotkań.

9. Popracujmy z kamerą:

  • Każdy z Uczestników przygotuje prezentację na przez siebie wybrany temat, z użyciem wcześniejszych narzędzi i technik. Następnie wystąpi przed kamerą i (ewentualnie) przed innymi Uczestnikami. 
  • Każdy film zostanie odtworzony i opatrzony feedbackiem, wraz z konkretnymi wskazówkami, co jeszcze poprawić.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

SYLWETKA TRENERA

- Były manager produkcji w firmie automotive.
- Certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych, doświadczony w prowadzeniu szkoleń dla pracowników i managerów różnych szczebli firm produkcyjnych.
- Od 2005 roku pomaga managerom, zarówno w Polsce jak i we Włoszech, wprowadzać standardy zarządzania zespołami produkcyjnymi, szlifować ich kompetencje z zakresu budowania i rozwijania zespołów produkcyjnych.
- Wspiera brygadzistów i kierowników zmian w doskonaleniu organizacji produkcji, w zakresie zarządzania i motywowania podległych pracowników.
- Doświadczenie zawodowe budował w różnych branżach, współpracując z takimi firmami jak: Rizzi Group srl; Viva Food Sp. z o.o. Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl. (automotive),
Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Polontex SA, Farbiarnia Biliński Sp. J.; Harris Jet Service Sp. z o.o., MontiMac Srl, Effe Endustri Otomasyon AS; Canlar Mekatronik; MAN, Unilever, Colgate, Lapp Kabel, Ceramika Tubądzin, Logoplaste, Pratt & Whitney i wielu innych.
- Od ponad 10 lat wprowadza na polski rynek firmy z branż technicznych z Włoch, Chin i Turcji. Właśnie dzięki tym codziennym relacjom zdaje sobie sprawę jak ważne jest zrozumienie i jasność komunikacji na każdym szczeblu.
- Jako tłumacz języka włoskiego oraz doświadczony negocjator, przez lata uczestniczył w rozmowach handlowych, oraz interakcjach prowadzonych pomiędzy współpracownikami i partnerami z Europy i Azji. Szczególnie kontakt z bardzo różnym od naszego, kręgiem kultury azjatyckiej uświadomił mu, jak ważne są z pozoru nieistotne i drobne elementy komunikacyjne i jak łatwo, przez nieznaczne nieporozumienie, gruntownie zmienić znaczenie komunikatu.
Jako trener specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: zarządzanie zespołami produkcyjnymi, sprzedaż, wywieranie wpływu w negocjacjach. Realizuje szkolenia po polsku, włosku i angielsku.

SZKOLENIA Z TEGO ZAKRESU REALIZOWAŁ M. IN. dla CERAMIKI Tubądzin, MAN, Fakro, Schneider Electric, Wawel, Emitel, Electrolux, Novatex, Plast Met, Mostostal Pomorze, Plastwil Ujście, Algontec Polska, Southco Poland.

Współpracuje między innymi z: Unilever, Viessmann, Siemens, Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl., Cummins, Pratt and Whittney, Trend Glass, Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Farbiarnia Biliński Sp. J., Harris Jet Service Sp. z o.o. (do 2008 r. centralny Service AGD dla marek Candy, Hoover, DeLonghi), MontiMac Srl, Pilotelli srl, Rizzi Group, Fakro, Elektrolux, Wawel i liczne inne.

Prywatnie lubi sprawdzać, „co jest za rogiem”, z czego biorą się całkiem długie wyprawy. Podczas heavy metalowych koncertów zazwyczaj jest pod sceną. Kiedyś kierowca wyścigowy na ¼ mili, dziś odpoczywa za kierownicą już znacznie wolniejszego samochodu.



Wybierz termin szkolenia

cena 2 000,00 zł netto/os *

* Przy zgłoszeniu 3 i więcej osób 1900,- netto/os


Ilość osób
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO

  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Masz pytania?

Szkolenia powiązane