Szkolenie Klasyfikowanie potrzeb klienta za pomocą modelu KANO

szkolenie zamknięte

Celem szkolenia jest poznanie potrzeb klienta oraz wykorzystanie modelu Kano w pracy. 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Segmentacja rynku – koncepcja segmentacji klienta

2. Wielowymiarowość oczekiwań klienta – produkt, handel, proces

3. Model Kano – porządkowanie wymagań klienta

4. Przygotowanie badania do stworzenia modelu

5. Przeprowadzenie badania

6. Przyporządkowanie cech według koncepcji modelu Kano

7. Pozycjonowanie cech i ich dynamika

8. Praca z cechami uporządkowanymi modelem Kano

9. Podsumowanie – wykorzystanie modelu Kano w pracy z klientem

SYLWETKA TRENERA I AUTORA PROGRAMU

Absolwent Wydziału Mechanicznego i  Organizacji i Zarządzania Politechniki  Łódzkiej. Pasjonat wdrażania filozofii zarządzania jakością dla  przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych. Zagadnienie zgłębia zarówno w formie teoretycznej studiując  książki i artykuły E. Doeminga, J. Jurana, T. Ohno,  D. Shainina, K. Ishikawy i innych twórców zagadnienia, jak i praktycznie, przekładając wiedzę na praktykę w zarządzaniu przedsiębiorstwami realizacji projektów.  Posiada certyfikat Master Black Belta wydany przez Steinbeis University Berlin oraz certyfikat auditora VDA 6.1, 6.3, 6.5, ISO 9001, IATF 16949. 

Jako wykładowca współpracuje z Politechniką Łódzką, Uniwersytetem Łódzkim, Wyższą Szkołą Bankowości w Toruniu oraz Project Management Institute Poland Charter Oddział w Łodzi.

W 2002 realizując swoje zainteresowania zarządzaniem jakością rozpoczął pracę jako inżynier jakości dostawców w korporacji B/S/H (Bosch and Simens Hausgerate). Specjalizował się w dostawcach produkujących w technologii przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy.

W ramach współpracy z dostawcami prowadził projekty związane z uruchomieniem w Polsce firm Ilpea Paranowa, Inkaelek oraz projekt shop-in–shop uruchomienia oddziału firmy Xerox. 

W 2004 awansował na szefa sekcji zarządzania jakością dostawców dla trzech fabryk produkcyjnych w lokalizacji łódzkiej. Jego największym sukcesem było zmienienie koncepcji zarządzania jakością z podejścia kontrolnego opartego na kontroli wejściowej na zarządzanie procesowe w oparciu o dane dostawców oraz wykrycie błędu w programowaniu panelu kontrolnego w skali koncernowej.

W 2005 rozpoczął swoją przygodę z metodologią Six Sigma jako pierwszy kończąc w B/S/H w Łodzi projekt na poziomie Green Belt. W 2006 odbył pięciotygodniowy kurs prowadzenia projektu według metodologii Six Sigma w Erding Niemcy a 2007 uzyskał certyfikat Black Belta.

W latach 2006 – 2010 odpowiadał za rozwój programu Lean Six Sigma w lokalizacji łódzkiej, za co otrzymał nagrodę firmy B/S/H. Stworzył koncepcję szkolenia i prowadzenia projektów według własnych autorskich pomysłów dostosowując program do rzeczywistych potrzeb organizacji. W 2009 wraz z zespołem Lean Six Sigma fabryki zmywarek osiągnął 1 milion Euro oszczędności. Przeszkolił 10 fal Green Beltów rozszerzając stosowanie podejścia Lean Six Sigma także na działy usługowe przedsiębiorstwa.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień  (7 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)



Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane