Szkolenie Klasyfikowanie potrzeb klienta za pomocą modelu KANO
szkolenie zamknięte
Celem szkolenia jest poznanie potrzeb klienta oraz wykorzystanie modelu Kano w pracy.
PROGRAM SZKOLENIA: Klasyfikowanie potrzeb klienta za pomocą modelu KANO
1. Segmentacja rynku – koncepcja segmentacji klienta
2. Wielowymiarowość oczekiwań klienta – produkt, handel, proces
3. Model Kano – porządkowanie wymagań klienta
4. Przygotowanie badania do stworzenia modelu
5. Przeprowadzenie badania
6. Przyporządkowanie cech według koncepcji modelu Kano
7. Pozycjonowanie cech i ich dynamika
8. Praca z cechami uporządkowanymi modelem Kano
9. Podsumowanie – wykorzystanie modelu Kano w pracy z klientem
CZAS TRWANIA SZKOLENIA– 1 dzień (7 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)