Szkolenie Klasyfikowanie potrzeb klienta za pomocą modelu KANO

szkolenie zamknięte

Celem szkolenia jest poznanie potrzeb klienta oraz wykorzystanie modelu Kano w pracy. 

PROGRAM SZKOLENIA: Klasyfikowanie potrzeb klienta za pomocą modelu KANO

1. Segmentacja rynku – koncepcja segmentacji klienta

2. Wielowymiarowość oczekiwań klienta – produkt, handel, proces

3. Model Kano – porządkowanie wymagań klienta

4. Przygotowanie badania do stworzenia modelu

5. Przeprowadzenie badania

6. Przyporządkowanie cech według koncepcji modelu Kano

7. Pozycjonowanie cech i ich dynamika

8. Praca z cechami uporządkowanymi modelem Kano

9. Podsumowanie – wykorzystanie modelu Kano w pracy z klientem

CZAS TRWANIA SZKOLENIA– 1 dzień (7 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)



Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?