Szkolenie Klasyfikowanie potrzeb klienta za pomocą modelu KANO
szkolenie zamknięte
Celem szkolenia jest poznanie potrzeb klienta oraz wykorzystanie modelu Kano w pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Segmentacja rynku – koncepcja segmentacji klienta
2. Wielowymiarowość oczekiwań klienta – produkt, handel, proces
3. Model Kano – porządkowanie wymagań klienta
4. Przygotowanie badania do stworzenia modelu
5. Przeprowadzenie badania
6. Przyporządkowanie cech według koncepcji modelu Kano
7. Pozycjonowanie cech i ich dynamika
8. Praca z cechami uporządkowanymi modelem Kano
9. Podsumowanie – wykorzystanie modelu Kano w pracy z klientem
SYLWETKA TRENERA I AUTORA PROGRAMU
Absolwent Wydziału Mechanicznego i Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Pasjonat wdrażania filozofii zarządzania jakością dla przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych. Zagadnienie zgłębia zarówno w formie teoretycznej studiując książki i artykuły E. Doeminga, J. Jurana, T. Ohno, D. Shainina, K. Ishikawy i innych twórców zagadnienia, jak i praktycznie, przekładając wiedzę na praktykę w zarządzaniu przedsiębiorstwami realizacji projektów. Posiada certyfikat Master Black Belta wydany przez Steinbeis University Berlin oraz certyfikat auditora VDA 6.1, 6.3, 6.5, ISO 9001, IATF 16949.
Jako wykładowca współpracuje z Politechniką Łódzką, Uniwersytetem Łódzkim, Wyższą Szkołą Bankowości w Toruniu oraz Project Management Institute Poland Charter Oddział w Łodzi.
W 2002 realizując swoje zainteresowania zarządzaniem jakością rozpoczął pracę jako inżynier jakości dostawców w korporacji B/S/H (Bosch and Simens Hausgerate). Specjalizował się w dostawcach produkujących w technologii przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy.
W ramach współpracy z dostawcami prowadził projekty związane z uruchomieniem w Polsce firm Ilpea Paranowa, Inkaelek oraz projekt shop-in–shop uruchomienia oddziału firmy Xerox.
W 2004 awansował na szefa sekcji zarządzania jakością dostawców dla trzech fabryk produkcyjnych w lokalizacji łódzkiej. Jego największym sukcesem było zmienienie koncepcji zarządzania jakością z podejścia kontrolnego opartego na kontroli wejściowej na zarządzanie procesowe w oparciu o dane dostawców oraz wykrycie błędu w programowaniu panelu kontrolnego w skali koncernowej.
W 2005 rozpoczął swoją przygodę z metodologią Six Sigma jako pierwszy kończąc w B/S/H w Łodzi projekt na poziomie Green Belt. W 2006 odbył pięciotygodniowy kurs prowadzenia projektu według metodologii Six Sigma w Erding Niemcy a 2007 uzyskał certyfikat Black Belta.
W latach 2006 – 2010 odpowiadał za rozwój programu Lean Six Sigma w lokalizacji łódzkiej, za co otrzymał nagrodę firmy B/S/H. Stworzył koncepcję szkolenia i prowadzenia projektów według własnych autorskich pomysłów dostosowując program do rzeczywistych potrzeb organizacji. W 2009 wraz z zespołem Lean Six Sigma fabryki zmywarek osiągnął 1 milion Euro oszczędności. Przeszkolił 10 fal Green Beltów rozszerzając stosowanie podejścia Lean Six Sigma także na działy usługowe przedsiębiorstwa.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień (7 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
Szkolenia powiązane