Szkolenie Marketing terytorialny w samorządzie
szkolenie zamkniętePrzekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy na temat marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do odbiorcy za pośrednictwem mediów społecznościowych.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień (8 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy na temat marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do odbiorcy za pośrednictwem mediów społecznościowych. Usystematyzowanie wiedzy pracowników urzędu w zakresie funkcji informacyjnej i promocyjnej
oraz w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych.
Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.
ZAKRES SZKOLENIA*
*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA
Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy na temat marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do odbiorcy za pośrednictwem mediów społecznościowych. Usystematyzowanie wiedzy pracowników urzędu w zakresie funkcji informacyjnej i promocyjnej
oraz w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych.
Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.
ZAKRES SZKOLENIA*
- POJĘCIE I CELE MARKETINGU TERYTORIALNEGO WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ MARKETINGU TERYTORIALNEGO
- KREOWANIE WIZERUNKU REGIONU
- SKUTECZNA STRATEGIA MARKETINGOWE W SOCIAL MEDIA
- NARZĘDZIA POZWALAJĄCE NA PLANOWANIE I WDRAŻANIE STRATEGII
- NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU
- NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY
*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA