Szkolenie Marketing terytorialny w samorządzie
szkolenie zamknięte
Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy na temat marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do odbiorcy za pośrednictwem mediów społecznościowych.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień (8 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
Usystematyzowanie wiedzy pracowników urzędu w zakresie funkcji informacyjnej i promocyjnej
oraz w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych.
Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.
PROGRAM SZKOLENIA: Marketing terytorialny w samorządzie *
• Pojęcie i cele marketingu terytorialnego wprowadzenie do zagadnień marketingu terytorialnego
• Kreowanie wizerunku regionu
• Skuteczna strategia marketingowe w social media
• Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii
• Narzędzia nowoczesnego marketingu
• Nowe kanały dotarcia do odbiorcy
*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA