Szkolenie Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie (szkolenie online)
szkolenie otwarte/zamknięte
Warsztaty/szkolenie wprowadzające do zarządzania procesami logistycznymi, ich projektowania i wdrażania.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA– 2 DNI (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
PROGRAM SZKOLENIA: Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie
1. Wprowadzenie do zarządzania procesami logistycznymi:
a) procesy logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchach dostaw,
b) analiza i pomiar procesu logistycznego,
c) cele procesu logistycznego,
d) dokumentowanie instrukcji procesu i opis procesu logistycznego.
2. Projektowanie procesów logistycznych:
a) analiza zakłóceń i wąskich gardeł, przestojów i kolejek w systemie procesów logistycznych – poszukiwanie zakłóceń i barku optymalizacji procesów,
b) projektowanie i zarządzanie procesami
c) analiza wartości procesu i tworzenie karty procesu,
d) projektowanie przebiegów procesów logistycznych i wymaganych zasobów,
e) definiowanie dysponowanych zasobów logistyki i bilansowanie różnic - określenie wymaganego potencjału obsługi przepływów w łańcuchu dostaw,
f) doskonalenie i optymalizacja procesów logistycznych.
a) analiza zakłóceń i wąskich gardeł, przestojów i kolejek w systemie procesów logistycznych – poszukiwanie zakłóceń i barku optymalizacji procesów,
b) projektowanie i zarządzanie procesami
c) analiza wartości procesu i tworzenie karty procesu,
d) projektowanie przebiegów procesów logistycznych i wymaganych zasobów,
e) definiowanie dysponowanych zasobów logistyki i bilansowanie różnic - określenie wymaganego potencjału obsługi przepływów w łańcuchu dostaw,
f) doskonalenie i optymalizacja procesów logistycznych.
3. Wdrażanie procesów logistycznych:
a) budowanie i zmiany struktur organizacyjnych zarządzania procesami logistycznymi,
b) struktura organizacyjna i system informatyczny wspomagania zarządzania logistyką,
c) organizacja zarządzania - kompetencje i obowiązki właściciela procesu. Procedury i instrukcje procesów,
d) budowanie kompetencji procesowych w logistyce.
a) budowanie i zmiany struktur organizacyjnych zarządzania procesami logistycznymi,
b) struktura organizacyjna i system informatyczny wspomagania zarządzania logistyką,
c) organizacja zarządzania - kompetencje i obowiązki właściciela procesu. Procedury i instrukcje procesów,
d) budowanie kompetencji procesowych w logistyce.
Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment - CPFR
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA ONLINE
- realizacja szkolenia w formie zdalnej przy użyciu aplikacji ZOOM lub MS TEAMS,
- proces szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.