• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Przywództwo w świecie VUCA

szkolenie zamknięte

VUCA jest akronimem używanym przez wojsko amerykańskie w celu opisania ekstremalnych warunków w Afganistanie i Iraku. Zmienny (Volatile), Niepewny (Uncertain), Złożony (Complex) i Niejednoznaczny

VUCA Oznacza: Zmienny (Volatile), Niepewny (Uncertain), Złożony (Complex) i Niejednoznaczny (Ambiguous). Ta terminologia współgra z rosnącą liczbą menadżerów starających się zrozumieć stale zmieniające się wyzwania, jakie niesie ze sobą polityka, ekonomia, społeczeństwo, kultury organizacji, władze firm, pracownicy, środowisko. Wydaje się, że przesuwamy się od podejścia opartego na rozwiązywaniu problemów i planowaniu, które mają na celu zmniejszenie niepewności – do świata, w którym dokonuje się postępów poprzez aktywne angażowanie się w warunkach niepewności, co wymaga jednakże wyższego poziomu zwinności lidera. Webinar rozwija w uczestnikach świadomość tych okoliczności, kluczowych kompetencji i wyzwań menadżerów na nasze czasy. Dzięki niemu uczestnicy nabędą nowego wejrzenia w sposób podejścia do zarządzania adekwatnego do warunków, w jakich przyszło nam żyć i działać. 
 

 PROGRAM SZKOLENIA: Przywództwo w świecie VUCA

SAMOŚWIADOMOŚĆ KOMPETENCJI PRZYWÓDCZYCH W ŚWIECIE VUCA

1. Przywództwo w świecie VUCA – nowy paradygmat przywództwa 

2. Model kluczowych czynników przywództwa wg Roberta Diltsa – omówienie i wnioski 

3. Umiejętności dopasowania stylu zarządzania do potrzeb organizacji i pracowników – case studies 

4. Obszary rozwoju własnych kompetencji – elastyczność stylu 

5. Określenie efektywnych stylów zarządzania w stosunku do poszczególnych osób w zespołach 

6. 10 Kluczowych Czynników Sukcesu przywództwa w świecie VUCA

7. Przywództwo Transformujące wg Alana Seala 

8. Drabina wnioskowania wg Chrisa Argyrisa – prezentacja i wnioski

  

ZARZĄDZANIE NIELINEARNE W ŚWIECIE VUCA

 

1. Wprowadzenie

2. Gotowość poznawcza ważniejsza od wiedzy i doświadczenia 

3. 4 obszary uwagi – klucz do skuteczności lidera w świecie VUCA – prezentacja i omówienie n

4. Perykles i wojny peloponeskie – opowieść 

5. Elastyczność – czyli zwinność w warunkach ciągłej zmiany

6. Turyści spotykają niedźwiedzia – opowieść 

7. Świadomość procesów zarządzania stresem i zdolność ich stosowania 

8. Osobisty wellbeing lidera w świecie VUCA 

9. 4 filary kompetencji lidera na nasze czasy – kompetencje VUCA – omówienie i wnioski 

10. 6 zasad filozofii stoickiej a rzeczywistość świata VUCA – prezentacja

SYLWETKA TRENERA

Trener rozwoju osobistego, psycholog biznesu, kognitywista
Prowadzi szkolenia, sesje indywidualne, wystąpienia, zajęcia na uczelniach, pisze książki, artykuły, udziela wywiadów, nagrywa wideo. W pracy z biznesem koncentruje się na zagadnieniach: przywództwa, inteligencji emocjonalnej, wystąpień publicznych i story-tellingu, efektywnej komunikacji i sztuki perswazji, zarządzania stresem, work-life balance, mindfulness i wellbeing w biznesie. Autor modelów: TY® i Lider Przyszłości – TERAZ. Z pasją wspina się po górach, przedziera po lasach, żegluje, nurkuje, biega maratony.
Pracuje w języku polskim i angielskim.

Przeprowadził: 6 400 godzin szkoleń i warsztatów, 4 700 godzin sesji indywidualnych, 150 godzin wystąpień publicznych, w których udział wzięło ponad 16 000 uczestników.
Przygotowanie i Certyfikaty

MLC - Multi-Level Coaching Study, Trop Group – Team&Group Trainer, Mindsonar – badanie filtrów percepcji i systemów wartości, Speaking Circles – wystąpienia publiczne i story-telling, InspireGroup - Design Thinking, Coachways - Vuca World Leadership, Theory U, The Cynefin Framework, Manifestacja celu, H-consulting - Przywództwo i coaching w świecie VUCA, APMG – Change Management, Jarosław Gibas - Model Transpersonalny, Instytut Kognitywistyki Maciej Bennewicz - Konstelacje Archetypowe, Coaching w ujęciu transpersonalnym, Psychoterapia Zaburzeń Depresyjnych – Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej. Akredytował mnie ICF.  Ukończyłem studia na Akademii Koźmińskiego w Warszawie.
Klienci:

BMW, Peugot, Toyota, Volvo, Volkswagen Group Polska, Kompania Piwowarska, GSK, DPD, BSH, Polskie Sieci Energetyczne, NFZ, PZU SA, PKO BP, PGNiG, PGE, ZUS, CES, JTI, Fujitsu, HBH, Neuca, Unum, Novol, Enova, Securitas, Kiloutou, Grupa Azoty, Komex, Konimpex, Mondi, OexCursor, Poczta Polska, ZPR Group, Radio Vox, Radio Plus, Marcopol, Flugger, Bibus Menos, Quad Graphics, Colian, Westland, AllSpice, PHD/Media Direction, Pure Sky Club, Wydawnictwo Charaktery, Wydawnictwo Presspublica, DFK,  ASA, Prizm, Pernod Ricard, RC2, Urząd Kontroli Skarbowej, Stołeczne Forum Przedsiębiorczości, Instytut Publico, Business Center Club, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SGH, Akademia Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski, Akademia WSB Dąbrowa Górnicza, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Łazarskiego, WSB Szczecin, Wyższa Szkoła Humanitas, Kongres Praktyków Biznesu, kadry hoteli, DPSów, szkół, przedszkoli i inne.
Media

Udziela wywiadów, pisze książki „Naga Asu”, „Jak się zabić, by zmartwychwstać”, „Jak docierać do ludzi, by wybierali ciebie i twój biznes”, „Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorcy”, ponad 300 artykułów min. w magazynach „Sukces”, „BusinessMagazine”, „L’Eclat”, „Trendy Art of Living”, „Elle Man” „Dziennik”, „Manager”, „Gazeta Finansowa”, „Dziennik Zachodni”, „Fokus na Biznes”, „BusinessWoman&Life”, „VIP Magazine”, „Fine Life”, „Top Class”, „Business Traveller”, „Ludzie Sukcesu”, „2-tygodnik Kielecki”, „Business Voice”, „Sport bez ograniczeń”, „Network Magazine” i innych, gdzie pełni rolę eksperta ds. psychologii biznesu.



Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?