Szkolenie Specyficzne wymagania FORD MOTOR COMPANY
szkolenie otwarte/zamknięte
Celem szkolenia jest podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Ford oraz zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu.
CELE SZKOLENIA:
I. Podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Ford
II. Zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od kwotacji do rekwalifikacji)
III. Nabycie wiedzy odnośnie dokumentacji i narzędzi jakościowych
IV. Zdobycie podstawowej wiedzy nt. zagadnień, wymagań i celów projektowych według wymagań FORD MC
V. Zdobycie wiedzy na temat planowania, realizacji i raportowania na portalu klienta.
VI. Uzyskanie świadomości, co do korzyści wynikających z postępowania zgodnie z zapisami manuala klienta
VII. Umiejętność poruszania się po portalu klienta
VIII. Zwiększenie motywacji do poszerzania wiedzy zdobytej podczas szkolenia
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Pogłębienie wiedzy z zakresu:
- w jaki sposób zabezpieczyć wszystkie fazy projektowe pod względem wymagań klienta
- w jaki sposób zarządzać dostawcami w przypadku nowych uruchomień
- jaką dokumentację sporządzić dla poszczególnych faz projektowych
- zarządzania specyficznymi wymaganiami klienta
- tworzenia matryc CSR, diagramu przebiegu procesu, diagramu żółwia
- zrozumienia podejścia FORD MC do prowadzenia i przebiegu projektu
PROGRAM SZKOLENIA: Specyficzne wymagania FORD MOTOR COMPANY
Dzień I
1. Customer Specific Requirements Ford Motor Company
- Supplier APQP Process.
- Supplier PPAP Process.
- Process Launch.
- SREA.
- Narzędzia jakościowe.
2. Kwalifikacje dostawców Tier-n.
3. IATF 16949, a wymagania Grupy Ford.
4. CSR Book – propozycja narzędzia do przeglądania i organizowania CSR’ów klienta.
Warsztaty:
1) Kroki APQP i ich komunikacja do klienta
2) Kroki PPAP i przedłożenie części do klienta
3) Tworzenie planu jakościowego projektu
4) Przykłady tworzenia PFMEA
5) Diagramy przepływu procesu, a Plan kontroli i FMEA
Dzień II
- CSR – IATF 16949 - Effective 08-Jan-2021
- Norma IATF 16949 a specyficzne wymagania OEM
- Minimum Automotive Quality Management System Requirements for Sub-Tier Suppliers – wydanie 2 z 2017
- Customer Portal (Covisint) - poznanie aplikacji służących do codziennej obsługi Klienta (wymagania, ocena, itp.) – konieczny dostęp do portalu dla przykładowej części
- VPP (Virtual Part Progress) – Aplikacje dla PM i Jakość – konieczny dostęp do portalu
- GPDS Global Product Development System – omówienie kamieni milowych projektu – konieczny dostęp do portalu
- Capacity Planning (GCP) – konieczny dostęp do portalu
- Global Supplier Request for Engineering Approval (SREA) – konieczny dostęp do portalu
- FMEA – Handbook 4.2
- Supplier Manufacturing Health Chart
Warsztaty:
1) Praca na portalu klienta
CZAS TRWANIA SZKOLENIA- 2 dni (16 h szkoleniowych, 1 h szkoleniowa = 45 minut)
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.