• Facebook
  • LinkedIn
  • LinkedIn

Szkolenie Specyficzne wymagania FORD MOTOR COMPANY

szkolenie otwarte/zamknięte

Celem szkolenia jest podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Ford oraz zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu.

CELE SZKOLENIA:

I. Podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Ford

II. Zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od kwotacji do rekwalifikacji)

III. Nabycie wiedzy odnośnie dokumentacji i narzędzi jakościowych

IV. Zdobycie podstawowej wiedzy nt. zagadnień, wymagań i celów projektowych według wymagań FORD MC

V. Zdobycie wiedzy na temat planowania, realizacji i raportowania na portalu klienta.

VI. Uzyskanie świadomości, co do korzyści wynikających z postępowania zgodnie z zapisami manuala klienta

VII. Umiejętność poruszania się po portalu klienta

VIII. Zwiększenie motywacji do poszerzania wiedzy zdobytej podczas szkolenia

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Pogłębienie wiedzy z zakresu:

  • w jaki sposób zabezpieczyć wszystkie fazy projektowe pod względem wymagań klienta
  • w jaki sposób zarządzać dostawcami w przypadku nowych uruchomień
  • jaką dokumentację sporządzić dla poszczególnych faz projektowych
  • zarządzania specyficznymi wymaganiami klienta
  • tworzenia matryc CSR, diagramu przebiegu procesu, diagramu żółwia
  •  zrozumienia podejścia FORD MC do prowadzenia i przebiegu projektu

 

PROGRAM SZKOLENIA: Specyficzne wymagania FORD MOTOR COMPANY

Dzień I

1. Customer Specific Requirements Ford Motor Company

  • Supplier APQP Process.
  • Supplier PPAP Process.
  • Process Launch.
  • SREA.
  • Narzędzia jakościowe.

2. Kwalifikacje dostawców Tier-n.

3. IATF 16949, a wymagania Grupy Ford.

4. CSR Book – propozycja narzędzia do przeglądania i organizowania CSR’ów klienta.

 

Warsztaty:

1) Kroki APQP i ich komunikacja do klienta

2) Kroki PPAP i przedłożenie części do klienta

3) Tworzenie planu jakościowego projektu

4) Przykłady tworzenia PFMEA

5) Diagramy przepływu procesu, a Plan kontroli i FMEA

Dzień II

  1. CSR – IATF 16949 - Effective 08-Jan-2021
  2. Norma IATF 16949 a specyficzne wymagania OEM
  3. Minimum Automotive Quality Management System Requirements for Sub-Tier Suppliers – wydanie 2 z 2017
  4. Customer Portal (Covisint) - poznanie aplikacji służących do codziennej obsługi Klienta (wymagania, ocena, itp.) – konieczny dostęp do portalu dla przykładowej części
  5. VPP (Virtual Part Progress) – Aplikacje dla PM i Jakość  – konieczny dostęp do portalu
  6. GPDS Global Product Development System – omówienie kamieni milowych projektu – konieczny dostęp do portalu
  7. Capacity Planning (GCP) – konieczny dostęp do portalu
  8. Global Supplier Request for Engineering Approval (SREA) – konieczny dostęp do portalu
  9. FMEA – Handbook 4.2
  10. Supplier Manufacturing Health Chart

 

Warsztaty:

1) Praca na portalu klienta


CZAS TRWANIA SZKOLENIA- 2 dni (16 h szkoleniowych, 1 h szkoleniowa = 45 minut)



Wybierz termin szkolenia

cena 2 200,00 zł netto/os *

* Przy zgłoszeniu 3 i więcej osób 2100,- netto/os


Ilość osób
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO

  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Masz pytania?