Szkolenie Specyficzne wymagania PSA dla dostawców
szkolenie zamkniętePrzygotowanie uczestników do spełnienia wymagań PSA w oparciu o specyficzne wymagania klienta w kontekście wdrażania nowych projektów oraz zarządzania produkcją seryjną. Komunikacja z klientem.
CELE SZKOLENIA
Przygotowanie uczestników do spełnienia wymagań PSA w oparciu o specyficzne wymagania klienta w kontekście wdrażania nowych projektów oraz zarządzania produkcją seryjną. Komunikacja z klientem. Interpretacja wymagań do IATF.
METODY PRACY:
WYKŁAD, GRY, ĆWICZENIA, DYSKUSJE.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób współpracujących bądź zaczynających współpracę z PSA – inżynierowie ds. jakości, inżynierowie ds. systemu, osoby zarządzające produkcją, inżynierowie ds. jakości dostawców, osoby zajmujące się nowymi uruchomieniami.
PROGRAM SZKOLENIA :
1. Specyficzne wymagania klienta PSA w świetle IATF 16949 oraz powiązania normatywne
2. Supplier Quality Manual jako przykład rozszerzenia CSRów
Czas trwania szkolenia: 16 h szkoleniowych (1 h szkoleniowa = 45 minut)
Przygotowanie uczestników do spełnienia wymagań PSA w oparciu o specyficzne wymagania klienta w kontekście wdrażania nowych projektów oraz zarządzania produkcją seryjną. Komunikacja z klientem. Interpretacja wymagań do IATF.
METODY PRACY:
WYKŁAD, GRY, ĆWICZENIA, DYSKUSJE.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób współpracujących bądź zaczynających współpracę z PSA – inżynierowie ds. jakości, inżynierowie ds. systemu, osoby zarządzające produkcją, inżynierowie ds. jakości dostawców, osoby zajmujące się nowymi uruchomieniami.
PROGRAM SZKOLENIA :
1. Specyficzne wymagania klienta PSA w świetle IATF 16949 oraz powiązania normatywne
2. Supplier Quality Manual jako przykład rozszerzenia CSRów
- APQP
- PPAP
- FMEA
- Charakterystyki specjalne, bezpieczeństwa oraz regulacyjne.
- PCAT (analiza mocy produkcyjnych według PSA)
- Naprawa / przeróbka wg wymagań PSA
- GP12
- Procedury eskalacji
- Audyty wg PSA (NSA, PCPA, LPA, wstęp dot. QSB+)
- Zarządzanie zmianą
- Aplikacja SPOT, ocena dostawcy, wskaźniki, komunikacja
- reklamacje gwarancyjne
- Neo-Logistics, precyzja dostaw
- Zarządzanie reklamacjami:
- Procedura GP5+
Czas trwania szkolenia: 16 h szkoleniowych (1 h szkoleniowa = 45 minut)