Szkolenie Trudne rozmowy z pracownikami
szkolenie otwarte/zamknięte
Każdy zarządzający pracownikami w pewnym momencie zostanie postawiony przed koniecznością przeprowadzenia trudnej rozmowy z podwładnym. Jest ona zazwyczaj niekomfortowa dla obydwu stron, niemniej niezbędna dla poprawnego działania zespołu.
Chcesz rozwijać swoje kompetencje i umiejętności liderskie?
Bądź liderem, który przewodzi zespołowi, jednoczy go, motywuje i inspiruje.
Główne cele warsztatu:
- Praktyczny trening umiejętności komunikacyjnych
- Ćwiczenie schematów rozmów z pracownikami w różnych sytuacjach.
- Przejście przez rozmowy motywujące i dyscyplinujące.
- Motywowanie pracowników w procesie zmiany.
Program
Schematy do natychmiastowego zastosowania
- Jak chwalić i motywować do pracy?
- Techniki rozmowy z pracownikiem nierealizującym odpowiednio celów pracy.
- Przekazywanie zespołowi negatywnych informacji – symulacje.
- Wdrażanie trudnych decyzji budzących sprzeciw.
- Budowanie odpowiedzialności u biernych i narzekających pracowników.
- „Strategia Rzymska” wobec pracownika burzącego zespół lub podburzającego przeciw liderowi.
Przeprowadzenie pracownika przez zmianę
- Postawa lidera wobec zmiany.
- Wyzwania związane ze zmianą.
- 4 fazy zmiany i kluczowa rola lidera w ich komunikowaniu.
- Umiejętne komunikowanie zmian w zespole.
- Reagowanie na rotację w zespole – jako na stałą zmianę.
- Wspieranie pracowników w procesie zmian.
- Trzy warunki zadowolenia pracownika.
SYLWETKA TRENERA
- Były manager produkcji w firmie automotive.
- Certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych, doświadczony w prowadzeniu szkoleń dla pracowników i managerów różnych szczebli firm produkcyjnych.
- Od 2005 roku pomaga managerom, zarówno w Polsce jak i we Włoszech, wprowadzać standardy zarządzania zespołami produkcyjnymi, szlifować ich kompetencje z zakresu budowania i rozwijania zespołów produkcyjnych.
- Wspiera brygadzistów i kierowników zmian w doskonaleniu organizacji produkcji, w zakresie zarządzania i motywowania podległych pracowników.
- Doświadczenie zawodowe budował w różnych branżach, współpracując z takimi firmami jak: Rizzi Group srl; Viva Food Sp. z o.o. Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl. (automotive),
Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Polontex SA, Farbiarnia Biliński Sp. J.; Harris Jet Service Sp. z o.o., MontiMac Srl, Effe Endustri Otomasyon AS; Canlar Mekatronik; MAN, Unilever, Colgate, Lapp Kabel, Ceramika Tubądzin, Logoplaste, Pratt & Whitney i wielu innych.
- Od ponad 10 lat wprowadza na polski rynek firmy z branż technicznych z Włoch, Chin i Turcji. Właśnie dzięki tym codziennym relacjom zdaje sobie sprawę jak ważne jest zrozumienie i jasność komunikacji na każdym szczeblu.
- Jako tłumacz języka włoskiego oraz doświadczony negocjator, przez lata uczestniczył w rozmowach handlowych, oraz interakcjach prowadzonych pomiędzy współpracownikami i partnerami z Europy i Azji. Szczególnie kontakt z bardzo różnym od naszego, kręgiem kultury azjatyckiej uświadomił mu, jak ważne są z pozoru nieistotne i drobne elementy komunikacyjne i jak łatwo, przez nieznaczne nieporozumienie, gruntownie zmienić znaczenie komunikatu.
Jako trener specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: zarządzanie zespołami produkcyjnymi, sprzedaż, wywieranie wpływu w negocjacjach. Realizuje szkolenia po polsku, włosku i angielsku.
SZKOLENIA Z TEGO ZAKRESU REALIZOWAŁ M. IN. dla CERAMIKI Tubądzin, MAN, Fakro, Schneider Electric, Wawel, Emitel, Electrolux, Novatex, Plast Met, Mostostal Pomorze, Plastwil Ujście, Algontec Polska, Southco Poland.
Współpracuje między innymi z: Unilever, Viessmann, Siemens, Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl., Cummins, Pratt and Whittney, Trend Glass, Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Farbiarnia Biliński Sp. J., Harris Jet Service Sp. z o.o. (do 2008 r. centralny Service AGD dla marek Candy, Hoover, DeLonghi), MontiMac Srl, Pilotelli srl, Rizzi Group, Fakro, Elektrolux, Wawel i liczne inne.
Prywatnie lubi sprawdzać, „co jest za rogiem”, z czego biorą się całkiem długie wyprawy. Podczas heavy metalowych koncertów zazwyczaj jest pod sceną. Kiedyś kierowca wyścigowy na ¼ mili, dziś odpoczywa za kierownicą już znacznie wolniejszego samochodu.
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.