Zapisz się na szkolenie
Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?Szkolenia
Skontaktuj się z nami
Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.
szkolenia@sgpgroup.euBądź na bieżąco!
Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?
PRZEDMIOT SZKOLENIA
Każda organizacja, która sprzedaje swoje produkty czy usługi, jest narażona na otrzymywanie reklamacji. Niezadowolenie klienta w pierwszym odczuciu ma charakter negatywny, ale poprzez odpowiednie zarządzanie procesem reklamacyjnym jesteśmy w stanie wydobyć z każdej reklamacji wiele korzyści i pozytywnych informacji. Właściwie zarządzany proces reklamacyjny powinien usprawniać procesy jakościowe oraz produkcyjne w organizacji.Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia "Zarządzanie reklamacjami":
04 - 04 lipca
|
Częstochowa
|
ZAPISZ SIĘ |
10 - 11 października
|
Online
|
ZAPISZ SIĘ |
Szkolenie "Zarządzanie reklamacjami" może zostać zrealizowane w formie otwartej. Terminy i miejsca szkoleń otwartych znajdziesz w zakładce "Terminy".
KOSZT SZKOLENIA STACJONARNEGOSzkolenie "Zarządzanie reklamacjami" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.
Pogłębienie wiedzy z zakresu: 1. Jak zarządzać specyficznymi wymaganiami klienta w odniesieniu do kontroli wizualnej 2. Jak analizować wymagania IPC w odniesieniu do Systemu Zarządzania Jakością
Celem szkolenia jest zrozumienie istoty współpracy klient-dostawca, poznanie sposobów skutecznej komunikacji i negocjacji oraz zapoznanie się ze metodami nadzoru nad dostawcami.
Zdobycie podstawowej wiedzy technicznej z zakresu przetwórstwa wyrobów płaskich ze stali węglowych pozwalającej w realny sposób sterować kosztami i efektywnością realizowanych procesów produkcyjnych.