Szkolenie Negocjacje- gry negocjacyjne

szkolenie zamknięte

Jest wiele rodzajów negocjacji, wiele klasyfikacji, technik, taktyk i strategii. Proces ten urósł do rangi sztuki i stało się tak nie bez powodu.

 
PROGRAM SZKOLENIA

Postawa, nastawienie i kompetencje skutecznego negocjatora.

  • Pięć cech skutecznego negocjatora.
  • Mechanizmy psychologii i cyklu sukcesu (wewnętrzna gra psychologiczna negocjatora).
  • Sposoby kreowania wewnętrznej energii i motywacji negocjacyjnej.


Przygotowanie do negocjacji relacyjnych, opartych na wzajemnym szacunku partnerów.

  • Zrozumienie i stosowanie kluczowych kwestii psychologii negocjacji.
  • Harwardzki model negocjacyjny (wygrana-wygrana) – nastawienie na wzajemny szacunek, uczciwość i obustronne osiągnięcie korzyści (biznesowych i relacyjnych).
  • Proces negocjacji i kontr-intuicyjne podejście do procesu.
  • Kluczowe pojęcia i narzędzia negocjacyjne (potrzeby, interesy, lista zakupowa, LIMit negocjacyjny, BATNA, WATNA, miejsce i czas negocjacji, negocjowanie z grupą, inne).
  • Matematyka negocjacyjna: przygotowanie i wykorzystywanie liczb w negocjacjach.


Sondowanie, zrozumienie i kreowanie potrzeb partnera negocjacji.

  • Analiza interesów i stanowisk obu stron negocjacji.
  • Pojęcia: potrzeba, wartość, cecha, zaleta, korzyść oraz zarządzanie nimi w procesie negocjacji.
  • Rozróżnienie pozycji negocjacyjnej (targowanie) i potrzeby partnera (negocjowanie).
  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań w negocjacjach.


Techniki negocjacji- zaawansowana komunikacja werbalna w negocjacjach.

  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań w negocjacjach.
  • „Słowa klucze” i „czerwone flagi” w negocjacjach.
  • Kluczowe słowa i zwroty w negocjacjach – co oznaczają, których używać, a których unikać.
  • Język korzyści i język strat oraz związane z nimi modele komunikacyjne.


Zaawansowana komunikacja niewerbalna w negocjacjach.

  • Pięć złotych zasad efektywnej komunikacji niewerbalnej.
  • Autoprezentacja, budowanie wizerunku i wiarygodności w negocjacjach.
  • Efektywna praca głosem w trakcie negocjacji.
  • Skuteczne stosowanie języka ciała jako narzędzia przekonywania w negocjacjach.
  • Efektywne „czytanie” języka ciała partnera w negocjacjach.


Zarządzanie impasem i konfliktem w negocjacjach.

  • Przyczyny powstawania impasu i konfliktu w negocjacjach.
  • Sposoby identyfikacji „niebezpiecznych” sygnałów w negocjacjach.
  • Proces powstawania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych w negocjacjach (proces eskalacji i deeskalacji).
  • Proces oraz narzędzia przełamywania impasu i blokady w trakcie negocjacji.
  • Zarządzanie emocjami w trakcie negocjacji (własnymi oraz partnera negocjacji).


Gra negocjacyjna – praktyczne sprawdzenie zdobytych wiadomości

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)



Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane