Szkolenia Obsługa klienta w urzędzie

Wyszukiwarka szkoleń

Szkolenie
Termin od - do
Otwarte
Otwarte
Online
Online
Miasto
- Częstochowa
- Poznań
- Online
Profesjonalna obsługa klienta
Szkolenie zamknięte

Profesjonalna obsługa klienta

Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania sytuacji...
Komunikacja z Klientem
Szkolenie zamknięte

Komunikacja z Klientem

Szkolenie dla osób, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności o zasady, metody i narzędzia podnoszące jakość i efektywność prowadzonych przez...
Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Szkolenie zamknięte

Obsługa klienta z niepełnosprawnością

Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności oraz zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie...

Co zyskasz dzięki szkoleniu z obsługi klienta?

Sprawna obsługa klienta w urzędzie ma bezpośredni wpływ na to, jak dana instytucja jest odbierana przez klientów. Jak poprawić jakość obsługi w urzędzie? Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, wykazać się asertywnością i ograniczyć liczbę czynników stresogennych? Z myślą o urzędnikach, którzy na co dzień zajmują się obsługą klientów, prowadzimy profesjonalne szkolenia obsługa klienta.

Obsługa klienta szkolenie – korzyści dla urzędu:

  • profesjonalna obsługa klienta w urzędzie,

  • zmniejszenie liczby skarg,

  • efektywniejsza praca, szybsza obsługa klientów,

  • tworzenie miejsca zorientowanego na klienta i rozwiązanie jego problemu,

  • budowa dobrego wizerunku urzędu.

Mimo że szkolenia z obsługi klienta dostępne w naszej ofercie są dedykowane urzędnikom, to przekazywana w ich trakcie wiedza jest uniwersalna. Nabyte umiejętności można wykorzystać również podczas pracy z klientem w prywatnych firmach i innych podmiotach.

Zalety szkolenia z obsługi klienta w administracji

Szkolenie obsługa klienta może być elementem pozapłacowego systemu motywacyjnego pracowników. Podniesienie poziomu wiedzy i rozwijanie kompetencji urzędników przekłada się na ich zwiększone zaangażowanie w codzienną pracę. Szkolenie z obsługi klienta pozwala urzędnikom pracować nad swoimi słabymi stronami i rozwijać te mocne. To jednak nie wszystkie korzyści, z którymi wiążą się szkolenia proponowane przez SGP.

Szkolenie obsługa klienta pozwala uczestnikom:

  • poznać i rozróżnić dwa typy klientów (tradycyjnego i nowoczesnego), aby dostosować sposób komunikacji,

  • zyskać pewność siebie w kontakcie z klientami,

  • rozwinąć umiejętności efektywnego komunikowania się z klientami,

  • umiejętnie reagować na krytykę,

  • nauczyć się, jak unikać trudnych sytuacji w trakcie rozmów z klientami,

  • zwiększyć swoją wydajność,

  • budować lepsze relacje z klientami.

Dużą zaletą szkoleń organizowanych przez SGP jest możliwość przećwiczenia różnych technik i metod obsługi klientów pod okiem eksperta. Wpływa to korzystnie na pewność siebie oraz pozwala wyeliminować stres, który może pojawić się podczas kontaktu z klientami.

Profesjonalne szkolenia z obsługi klienta prowadzone przez Szkolenia SGP

Szkolenia dla administracji publicznej obejmują szkolenia z zakresu sprawnej obsługi klientów w urzędach. W SGP proponujemy szkolenia łączące wykład z warsztatami. W ten sposób uczestnicy poznają rozmaite narzędzia, które następnie mogą wykorzystać w praktyce. Nasi eksperci zwracają też uwagę na kwestie mogące niesłusznie wydawać się mniej istotne, np. intonację głosu czy postawę ciała.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń, których celem jest sprawna obsługa klienta w urzędzie. Organizujemy też szkolenia zamknięte – dla pracowników jednego urzędu. Szczegółowe programy znajdują się przy poszczególnych szkoleniach.