Szkolenia Obsługa klienta w urzędzie
- | Online |
Sztuka skutecznej obsługi klienta- jak asertywnie budować dobre relacje w sytuacjach trudnych
Profesjonalna Obsługa Sekretariatu- Warsztat Dla Sekretarek i Asystentów
- | Poznań |
Skuteczna komunikacja z pacjentem i jego rodziną. Szkolenie dla personelu medycznego
Profesjonalne prowadzenie rozmów z trudnymi klientami
Profesjonalna obsługa klienta
Co zyskasz dzięki szkoleniu z obsługi klienta?
Sprawna obsługa klienta w urzędzie ma bezpośredni wpływ na to, jak dana instytucja jest odbierana przez klientów. Jak poprawić jakość obsługi w urzędzie? Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, wykazać się asertywnością i ograniczyć liczbę czynników stresogennych? Z myślą o urzędnikach, którzy na co dzień zajmują się obsługą klientów, prowadzimy profesjonalne szkolenia obsługa klienta.
Obsługa klienta szkolenie – korzyści dla urzędu:
-
profesjonalna obsługa klienta w urzędzie,
-
zmniejszenie liczby skarg,
-
efektywniejsza praca, szybsza obsługa klientów,
-
tworzenie miejsca zorientowanego na klienta i rozwiązanie jego problemu,
-
budowa dobrego wizerunku urzędu.
Mimo że szkolenia z obsługi klienta dostępne w naszej ofercie są dedykowane urzędnikom, to przekazywana w ich trakcie wiedza jest uniwersalna. Nabyte umiejętności można wykorzystać również podczas pracy z klientem w prywatnych firmach i innych podmiotach.
Zalety szkolenia z obsługi klienta w administracji
Szkolenie obsługa klienta może być elementem pozapłacowego systemu motywacyjnego pracowników. Podniesienie poziomu wiedzy i rozwijanie kompetencji urzędników przekłada się na ich zwiększone zaangażowanie w codzienną pracę. Szkolenie z obsługi klienta pozwala urzędnikom pracować nad swoimi słabymi stronami i rozwijać te mocne. To jednak nie wszystkie korzyści, z którymi wiążą się szkolenia proponowane przez SGP.
Szkolenie obsługa klienta pozwala uczestnikom:
-
poznać i rozróżnić dwa typy klientów (tradycyjnego i nowoczesnego), aby dostosować sposób komunikacji,
-
zyskać pewność siebie w kontakcie z klientami,
-
rozwinąć umiejętności efektywnego komunikowania się z klientami,
-
umiejętnie reagować na krytykę,
-
nauczyć się, jak unikać trudnych sytuacji w trakcie rozmów z klientami,
-
zwiększyć swoją wydajność,
-
budować lepsze relacje z klientami.
Dużą zaletą szkoleń organizowanych przez SGP jest możliwość przećwiczenia różnych technik i metod obsługi klientów pod okiem eksperta. Wpływa to korzystnie na pewność siebie oraz pozwala wyeliminować stres, który może pojawić się podczas kontaktu z klientami.
Profesjonalne szkolenia z obsługi klienta prowadzone przez Szkolenia SGP
Szkolenia dla administracji publicznej obejmują szkolenia z zakresu sprawnej obsługi klientów w urzędach. W SGP proponujemy szkolenia łączące wykład z warsztatami. W ten sposób uczestnicy poznają rozmaite narzędzia, które następnie mogą wykorzystać w praktyce. Nasi eksperci zwracają też uwagę na kwestie mogące niesłusznie wydawać się mniej istotne, np. intonację głosu czy postawę ciała.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń, których celem jest sprawna obsługa klienta w urzędzie. Organizujemy też szkolenia zamknięte – dla pracowników jednego urzędu. Szczegółowe programy znajdują się przy poszczególnych szkoleniach.