Szkolenie Czynnik ludzki w organizacji lotniczej - szkolenie wstępne
szkolenie otwarte/zamknięte
Wiedza z zakresu wpływu czynników ludzkich i wydolności ludzkiej na jakość obsługi technicznej, czynności planowania obsługi i zarządzania oraz możliwość popełnienia błędu, poprawa bezpieczeństwa
SZKOLENIE WSTĘPNE - CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI (14 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
UCZESTNICY / GRUPA DOCELOWA:
1. Personel kierowniczy organizacji
2. Personel techniczny i wspomagający
3. Personel poświadczający i wspomagający
4. Pozostały personel organizacji
CELE SZKOLENIA:
1. Przypomnienie i utrwalenie wiedzy z zakresu wpływu czynników ludzkich i wydolności ludzkiej na jakość obsługi technicznej, czynności planowania obsługi i zarządzania oraz możliwość popełnienia błędu
2. Poprawa bezpieczeństwa i jakości w organizacji lotniczej, poprzez minimalizację wpływu błędów na działalność organizacji
3. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę z zakresu wpływu czynników ludzkich i wydolności ludzkiej na możliwość popełnienia błędu
CZYNNIK LUDZKI W ORGANIZACJI LOTNICZEJ. SZKOLENIE WSTĘPNE (2- DNIOWE)
Ramowy program szkolenia
1 Wstęp do tematyki czynnika ludzkiego
2 Bezpieczeństwo / Czynniki organizacyjne
3 Błędy ludzkie
4 Wydolność ludzka i ograniczenia
5 Środowisko
6 Procedury, informacje, narzędzia i zwyczaje
7 Komunikowanie się
8 Praca zespołowa
9 Profesjonalizm i odpowiedzialność
10 Program organizacji w zakresie czynnika ludzkiego
Wybierz termin szkolenia
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA ONLINE
- realizacja szkolenia w formie zdalnej przy użyciu aplikacji ZOOM lub MS TEAMS,
- proces szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Masz pytania?
Szkolenia powiązane