Szkolenie Pracownik a zarządzanie jakością w nowoczesnej organizacji - online
szkolenie otwarte/zamknięte
Pracownik a zarządzanie jakością w nowoczesnej organizacji. Budowanie świadomości, zaangażowania i odpowiedzialności.
GRUPA DOCELOWA:
Wszyscy pracownicy wykonujący prace na rzecz organizacji bez względu na ich lokalizację w strukturze firmy, stanowisko czy sposób zatrudnienia (etat czy outsourcing).
CELE SZKOLENIA:
- Zbudowania świadomości roli, zadań i odpowiedzialności pracowników w nowoczesnej organizacji, współpracy w firmie jak w jednym zespole a nie w kilku zespołach ograniczonych do poszczególnych działów.
- Uświadomienie konieczności pracy zgodnie z zasadą „3 x Nie”.
- Uświadomienie roli standardów i pracy zgodnie ze standardami w osiąganiu celów przez organizację, procesy i poszczególnych pracowników.
- Uświadomienie konieczności stosowania podejścia procesowego i myślenia procesowego do zarzadzania na każdym poziomie organizacji.
- Zbudowanie świadomości ciągłego doskonalenia dl pracowników, procesów i organizacji.
KORZYŚCI:
- Umiejętność stosowanie podejścia procesowego i myślenia procesowego w swoim obszarze.
- Zrozumienie swojej roli w kontekście ról innych pracowników i całej organizacji.
- Świadome stosowanie ciągłego doskonalenia w swoim obszarze.
- Poprawa współpracy pomiędzy pracownikami, procesami i w całej organizacji.
PROGRAM SZKOLENIA: Pracownik a zarządzanie jakością w nowoczesnej organizacji
1. Wprowadzenie.
2. Jakość, czyli co?
- Definicja jakości,
- Kontrola jakości, sterowanie jakością, zapewnienie jakości, zarządzanie jakością,
- Zasady zarządzania jakością jako dobre praktyki pracy.
3. Klient – czyli kto?
- Klient i rodzaje klientów,
- Wymagania Klientów i ich spełnianie,
- Przekładanie wymagań Klienta na właściwości procesów w organizacji.
4. Proces i podejście procesowe w zarządzaniu organizacją.
5. Lider i zespół.
6. Organizacja, proces, zespół, lider, pracownik – role, zadania, uprawnienia, kompetencje.
7. Standard i praca standaryzowana.
8. Samokontrola i Zasada 3xNIE.
9. Monitorowanie i audyty.
10. PDCA i proces ciągłego doskonalenia.
11. Analiza wybranych przykładów pozytywnych i negatywnych z praktyki.
12. Podsumowanie szkolenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin szkoleniowych, 1 godzina = 45 min.)
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA ONLINE
- realizacja szkolenia w formie zdalnej przy użyciu aplikacji ZOOM lub MS TEAMS,
- proces szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.