Szkolenie QRQC - szybka reakcja na problemy jakościowe
szkolenie otwarte/zamknięte
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników szkolenia z metodą rozwiązywania problemów QRQC.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA :
- Poszerzenie wiedzy w zakresie rozwiązywania problemów.
- Zrozumienie, w jaki sposób wdrażać te wymagania w systemach zarządzania organizacji.
- Poznanie procesu rozwiązywania problemów w organizacji jako systemu działań korygujących w przedsiębiorstwie, którego podstawowym założeniem jest szybkość reakcji, a także prowadzenie jak najlepszej kontroli nad jakością.
PROGRAM SZKOLENIA:
1.Potrzeba identyfikacji przyczyn problemów, pojęcie przyczyny źródłowej (pierwotnej),
2.Działania korekcyjne, korygujące i zapobiegawcze,
3.Praca zespołowa w rozwiązywaniu problemów,
4.Rodzaje/poziomy QRQC (liniowe, wydziałowe, zakładowe)
5.Sformułowanie problemu w postaci „SMART” i za pomocą 5W2H,
6.Omówienie QRQC w oparciu o 8 etapów
7.Narzędzia wspomagające analizę przyczyn problemu:
- metoda 5 x why,
- burza mózgów,
- diagram Ishikawy.
Ćwiczenia:
- Analiza problemu przy użyciu diagramu Ishikawy i/lub 5 x why,
- Opis problemu za pomocą 5W2H.
- Definiowanie działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych
- Pełna analiza problemu przy użyciu QRQC
CZAS TRWANIA SZKOLENIA/WARSZTATÓW - 1 dzień , 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.)
Wybierz termin szkolenia
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
CO ZAWIERA CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Masz pytania?
Szkolenia powiązane