Szkolenie Stalowe kompetencje, czyli od sprzedaży do zarządzania sprzedażą

szkolenie zamknięte

Poznaj standardy planowania sprzedaży, jej raportowania i rozliczania,
Dowiedz się jak zarządzać zespołem handlowym, jak delegować zadania i kontrolować rezultaty,
Poznaj techniki komunikacyjne znoszące bariery pomiędzy zarządzającym, a podległymi pracownikami

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień  (7 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

Dobrzy handlowcy dzielą się na 2 grupy: artystów i rzemieślników. Obydwa typy odnoszą sukcesy i obydwa mają swoje metody kontaktu z klientami i poruszaniu się na rynku. Równocześnie koniecznym etapem rozwoju procesu sprzedaży w dużej korporacji jest zarządzanie sprzedażą w ramach standardów i struktur firmy. Aby podnieść skuteczność działań, zarówno artyzm jak i rzemieślnictwo, warto ukierunkować w pewne ramy, tak, aby zarówno organizacja jak i handlowiec odczuli tego korzyści. 

Podczas szkolenia Uczestnicy:

  • poznają standardy planowania sprzedaży, jej raportowania i rozliczania,
  • dowiedzą się jak zarządzać zespołem handlowym, jak delegować zadania i kontrolować rezultaty,
  • otrzymają techniki komunikacyjne znoszące bariery pomiędzy zarządzającym, a podległymi pracownikami.


PROGRAM SZKOLENIA

I WAŻNE DLA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI:

  • Określanie celów sprzedażowych (ceny, ilości, terminy, wartości etc.), ich raportowanie i rozliczanie,
  •  Korzyści z jasnego określania celów sprzedażowych i prezentowania ich w ramach struktury korporacji.

II WAŻNE DLA SKUTECZNOŚCI ZESPOŁU:

  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym,
  • Tłumaczenie celów, delegowanie zadań, rozliczanie rezultatów.

III WAŻNE DLA ATMOSFERY W ZESPOLE:

  • Stosunki na linii szef – doświadczony pracownik – jak wchodzić w konflikty i jak je pozytywnie rozgrywać,
  • Znoszenie barier komunikacyjnych – przyspieszanie i upłynnianie komunikacji w zespole.

SYLWETKA TRENERA I AUTORA PROGRAMU

Trener, manager

Były manager produkcji w firmie automotive. Certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych, doświadczony w prowadzeniu szkoleń dla pracowników i managerów różnych szczebli firm produkcyjnych. Od 2005 roku pomaga managerom, zarówno w Polsce jak i we Włoszech, wprowadzać standardy zarządzania zespołami produkcyjnymi, szlifować ich kompetencje z zakresu budowania i rozwijania zespołów produkcyjnych.

Wspiera brygadzistów i kierowników zmian w doskonaleniu organizacji produkcji, w zakresie zarządzania i motywowania podległych pracowników.  Doświadczenie zawodowe budował w różnych branżach, współpracując z takimi firmami jak: Rizzi Group srl; Viva Food Sp. z o.o. Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl. (automotive), Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Polontex SA, Farbiarnia Biliński Sp. J.; Harris Jet Service Sp. z o.o., MontiMac Srl, Effe Endustri Otomasyon AS; Canlar Mekatronik; MAN, Unilever, Colgate, Lapp Kabel, Ceramika Tubądzin, Logoplaste, Pratt & Whitney i wielu innych.

Od ponad 10 lat wprowadza więc na polski rynek firmy z branż technicznych z Włoch, Chin i Turcji. Właśnie dzięki tym codziennym relacjom zdaje sobie sprawę jak ważne jest zrozumienie i jasność komunikacji na każdym szczeblu.

Jako tłumacz języka włoskiego oraz doświadczony negocjator, przez lata uczestniczył w rozmowach handlowych, oraz interakcjach prowadzonych pomiędzy współpracownikami i partnerami z Europy i Azji. Szczególnie kontakt z bardzo różnym od naszego, kręgiem kultury azjatyckiej uświadomił mu, jak ważne są z pozoru nieistotne i drobne elementy komunikacyjne i jak łatwo, przez nieznaczne nieporozumienie, gruntownie zmienić znaczenie komunikatu.

Jako trener specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: zarządzanie zespołami produkcyjnymi, sprzedaż, wywieranie wpływu w negocjacjach. Realizuje szkolenia po polsku, włosku i angielsku.



Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?

Szkolenia powiązane