Szkolenie Stalowe kompetencje, czyli od sprzedaży do zarządzania sprzedażą
szkolenie zamknięte
Poznaj standardy planowania sprzedaży, jej raportowania i rozliczania,
Dowiedz się jak zarządzać zespołem handlowym, jak delegować zadania i kontrolować rezultaty,
Poznaj techniki komunikacyjne znoszące bariery pomiędzy zarządzającym, a podległymi pracownikami
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień (7 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
Dobrzy handlowcy dzielą się na 2 grupy: artystów i rzemieślników. Obydwa typy odnoszą sukcesy i obydwa mają swoje metody kontaktu z klientami i poruszaniu się na rynku. Równocześnie koniecznym etapem rozwoju procesu sprzedaży w dużej korporacji jest zarządzanie sprzedażą w ramach standardów i struktur firmy. Aby podnieść skuteczność działań, zarówno artyzm jak i rzemieślnictwo, warto ukierunkować w pewne ramy, tak, aby zarówno organizacja jak i handlowiec odczuli tego korzyści.
Podczas szkolenia Uczestnicy:
- poznają standardy planowania sprzedaży, jej raportowania i rozliczania,
- dowiedzą się jak zarządzać zespołem handlowym, jak delegować zadania i kontrolować rezultaty,
- otrzymają techniki komunikacyjne znoszące bariery pomiędzy zarządzającym, a podległymi pracownikami.
PROGRAM SZKOLENIA
I WAŻNE DLA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI:
- Określanie celów sprzedażowych (ceny, ilości, terminy, wartości etc.), ich raportowanie i rozliczanie,
- Korzyści z jasnego określania celów sprzedażowych i prezentowania ich w ramach struktury korporacji.
II WAŻNE DLA SKUTECZNOŚCI ZESPOŁU:
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- Tłumaczenie celów, delegowanie zadań, rozliczanie rezultatów.
III WAŻNE DLA ATMOSFERY W ZESPOLE:
- Stosunki na linii szef – doświadczony pracownik – jak wchodzić w konflikty i jak je pozytywnie rozgrywać,
- Znoszenie barier komunikacyjnych – przyspieszanie i upłynnianie komunikacji w zespole.
SYLWETKA TRENERA I AUTORA PROGRAMU
Trener, manager
Były manager produkcji w firmie automotive. Certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych, doświadczony w prowadzeniu szkoleń dla pracowników i managerów różnych szczebli firm produkcyjnych. Od 2005 roku pomaga managerom, zarówno w Polsce jak i we Włoszech, wprowadzać standardy zarządzania zespołami produkcyjnymi, szlifować ich kompetencje z zakresu budowania i rozwijania zespołów produkcyjnych.
Wspiera brygadzistów i kierowników zmian w doskonaleniu organizacji produkcji, w zakresie zarządzania i motywowania podległych pracowników. Doświadczenie zawodowe budował w różnych branżach, współpracując z takimi firmami jak: Rizzi Group srl; Viva Food Sp. z o.o. Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl. (automotive), Zakłady Tekstylno Konfekcyjne Teofilów SA, Polontex SA, Farbiarnia Biliński Sp. J.; Harris Jet Service Sp. z o.o., MontiMac Srl, Effe Endustri Otomasyon AS; Canlar Mekatronik; MAN, Unilever, Colgate, Lapp Kabel, Ceramika Tubądzin, Logoplaste, Pratt & Whitney i wielu innych.
Od ponad 10 lat wprowadza więc na polski rynek firmy z branż technicznych z Włoch, Chin i Turcji. Właśnie dzięki tym codziennym relacjom zdaje sobie sprawę jak ważne jest zrozumienie i jasność komunikacji na każdym szczeblu.
Jako tłumacz języka włoskiego oraz doświadczony negocjator, przez lata uczestniczył w rozmowach handlowych, oraz interakcjach prowadzonych pomiędzy współpracownikami i partnerami z Europy i Azji. Szczególnie kontakt z bardzo różnym od naszego, kręgiem kultury azjatyckiej uświadomił mu, jak ważne są z pozoru nieistotne i drobne elementy komunikacyjne i jak łatwo, przez nieznaczne nieporozumienie, gruntownie zmienić znaczenie komunikatu.
Jako trener specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: zarządzanie zespołami produkcyjnymi, sprzedaż, wywieranie wpływu w negocjacjach. Realizuje szkolenia po polsku, włosku i angielsku.
Szukasz tego szkolenia
w formie zamkniętej?
Szkolenia powiązane