Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

Szkolenia obsługa klienta w urzędzie

Wyszukiwarka szkoleń

Szkolenie
Termin od - do
Otwarte
Otwarte
Online
Online
Miasto

Szkolenia zamknięte

Tytuł szkolenia
Asertywność w obsłudze klienta
Obsługa klienta z niepełnosprawnością
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
Profesjonalne prowadzenie rozmów z trudnymi klientami
Różnice międzykulturowe w relacji urzędnik - klient
Skuteczna komunikacja z pacjentem i jego rodziną. Szkolenie dla personelu medycznego
Sztuka skutecznej obsługi klienta urzędu- jak asertywnie budować dobre relacje w sytuacjach trudnych

Co zyskasz dzięki szkoleniu z obsługi klienta?

Sprawna obsługa klienta w urzędzie ma bezpośredni wpływ na to, jak dana instytucja jest odbierana przez klientów. Jak poprawić jakość obsługi w urzędzie? Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, wykazać się asertywnością i ograniczyć liczbę czynników stresogennych? Z myślą o urzędnikach, którzy na co dzień zajmują się obsługą klientów, prowadzimy profesjonalne szkolenia obsługa klienta.

Obsługa klienta szkolenie – korzyści dla urzędu:

  • profesjonalna obsługa klienta w urzędzie,

  • zmniejszenie liczby skarg,

  • efektywniejsza praca, szybsza obsługa klientów,

  • tworzenie miejsca zorientowanego na klienta i rozwiązanie jego problemu,

  • budowa dobrego wizerunku urzędu.

Mimo że szkolenia z obsługi klienta dostępne w naszej ofercie są dedykowane urzędnikom, to przekazywana w ich trakcie wiedza jest uniwersalna. Nabyte umiejętności można wykorzystać również podczas pracy z klientem w prywatnych firmach i innych podmiotach.

Zalety szkolenia z obsługi klienta w administracji

Szkolenie obsługa klienta może być elementem pozapłacowego systemu motywacyjnego pracowników. Podniesienie poziomu wiedzy i rozwijanie kompetencji urzędników przekłada się na ich zwiększone zaangażowanie w codzienną pracę. Szkolenie z obsługi klienta pozwala urzędnikom pracować nad swoimi słabymi stronami i rozwijać te mocne. To jednak nie wszystkie korzyści, z którymi wiążą się szkolenia proponowane przez SGP.

Szkolenie obsługa klienta pozwala uczestnikom:

  • poznać i rozróżnić dwa typy klientów (tradycyjnego i nowoczesnego), aby dostosować sposób komunikacji,

  • zyskać pewność siebie w kontakcie z klientami,

  • rozwinąć umiejętności efektywnego komunikowania się z klientami,

  • umiejętnie reagować na krytykę,

  • nauczyć się, jak unikać trudnych sytuacji w trakcie rozmów z klientami,

  • zwiększyć swoją wydajność,

  • budować lepsze relacje z klientami.

Dużą zaletą szkoleń organizowanych przez SGP jest możliwość przećwiczenia różnych technik i metod obsługi klientów pod okiem eksperta. Wpływa to korzystnie na pewność siebie oraz pozwala wyeliminować stres, który może pojawić się podczas kontaktu z klientami.

Profesjonalne szkolenia z obsługi klienta prowadzone przez Szkolenia SGP

Szkolenia dla administracji publicznej obejmują szkolenia z zakresu sprawnej obsługi klientów w urzędach. W SGP proponujemy szkolenia łączące wykład z warsztatami. W ten sposób uczestnicy poznają rozmaite narzędzia, które następnie mogą wykorzystać w praktyce. Nasi eksperci zwracają też uwagę na kwestie mogące niesłusznie wydawać się mniej istotne, np. intonację głosu czy postawę ciała.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń, których celem jest sprawna obsługa klienta w urzędzie. Organizujemy też szkolenia zamknięte – dla pracowników jednego urzędu. Szczegółowe programy znajdują się przy poszczególnych szkoleniach.

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]